Candidatul ideal este competent/nativ în limba engleză și poate scrie un e-mail sau un comunicat de presă fără erori gramaticale, chiar dacă nu au la dispoziție funcții de autocorrecție.
Este foarte important să poți scrie în engleză la un nivel avansat. Fără această competență, nu vei putea îndeplini cu succes majoritatea sarcinilor.
De asemenea, candidatul ideal are suficientă experiență cu computerul și navigarea pe internet, astfel încât să poată identifica în primele 10 secunde ce tip de site tocmai a ajuns - fie că este un site de prezentare a companiei, un site de știri, un blog personal, un director de companie, un site de anunț etc. El/ea poate găsi detalii de contact (e-mail) pe un site web și își poate da seama dacă articolele publicate pe acel site sunt bine scrise și corecte în limba engleză.
Candidatul ideal nu trebuie să aibă experiență; el/ea trebuie să fie dispus să învețe și să fie capabil să înțeleagă rapid . El/ea trebuie să poată spune „Nu am înțeles” și „Poți să mai explici o dată?” astfel încât el/ea să înțeleagă bine ce are de făcut și să execute sarcinile corect, chiar dacă este nevoie de mai mult pentru a învăța, mai degrabă decât doar „să dea cu aripile” și să spere la ce este mai bun.
Descrierea postului
Poziția este un rol de asistență similar cu un Asistent Manager. Include sarcini (recurente sau nu) pe care managerul companiei nu le poate îndeplini din lipsă de timp, care pot include următoarele:
- analiza unui set de link-uri pentru a descoperi ce tip de site este și pentru a găsi detalii de contact.
- analiza unui articol și corectarea în limba engleză
- traducerea in limba romana a unui articol din engleza si invers
- trimiterea de mesaje de e-mail către diferiți clienți/parteneri potențiali în numele companiei
- optimizarea unui articol pentru motoarele de cautare in limba engleza in functie de parametri predeterminati (training implicat)
- asistenta in structurarea/organizarea/editarea continutului pe diferite site-uri web
si asa mai departe.