Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Profilul candidatului:

 

- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate

- integritate, păstrarea confidențialității

- abilități excelente de comunicare

- limba engleză scris/vorbit

- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet.

 

Caracteristici job:

 

- asigurarea în dublu sens a fluxului informațional între firmă și parteneri

- negocierea contractelor  cu diverși parteneri

- coordonarea relației cu furnizorii companiei

- gestionarea bugetelor alocate

- managementul documentelor companiei

- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice

- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

 

Oferim:

- un mediu stabil, plăcut şi elegant

- o echipă experimentată, profesionistă și competitivă

- oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu de lucru profesionist

- salariul va fi negociat în cadrul interviului.

 

Menționăm că punctul de lucru se află la adresa: Strada Parcului nr., Suceava

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. ARINVEST HOLDING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. ARINVEST HOLDING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. ARINVEST HOLDING S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?