Profilul candidatului:
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- integritate, păstrarea confidențialității
- abilități excelente de comunicare
- limba engleză scris/vorbit
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet.
Caracteristici job:
- asigurarea în dublu sens a fluxului informațional între firmă și parteneri
- negocierea contractelor cu diverși parteneri
- coordonarea relației cu furnizorii companiei
- gestionarea bugetelor alocate
- managementul documentelor companiei
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Oferim:
- un mediu stabil, plăcut şi elegant
- o echipă experimentată, profesionistă și competitivă
- oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu de lucru profesionist
- salariul va fi negociat în cadrul interviului.
Menționăm că punctul de lucru se află la adresa: Strada Parcului nr., Suceava