Descriere
Cautam un Asistent energic si motivat care sa sprijine toate aspectele administrative ale activitatii Sefului Achizitii Zona de Afaceri.
Descrierea postului:
Cautam un Asistent energic si motivat care sa sprijine toate aspectele administrative ale activitatii Sefului Achizitii Zona de Afaceri.
Descriere:
- Management eficient al biroului, organizarea si sprijinirea activitatii zilnice a Directorului Achizitii BA din perspectiva administrativa;
- Coordonarea și planificarea independentă a călătoriilor de afaceri, gestionarea rapoartelor de cheltuieli și monitorizarea plăților;
- Responsabil de organizarea de intalniri, workshop-uri, team building-uri si alte evenimente pentru a asigura buna desfasurare a evenimentelor din punct de vedere administrativ
- Colectarea și urmărirea KPI-urilor;
- Rularea proiectelor de îmbunătățiri mai mici în mod independent;
- Comunicarea cu o serie de părți interesate interne și externe, inclusiv managementul superior și clienții.
Calificări
- Minim 5+ ani experiență administrativă;
- Cunoștințe excelente de MS Office, în special PowerPoint, Excel, Teams și One Drive;
- Excelente abilități organizatorice;
- Rezolvarea creativă a problemelor în combinație cu o atitudine de „poate face”;
- Foarte motivat și asumarea responsabilităților și gândește proactiv;
- Excelent în abilități de comunicare, în limba engleză (germană este un avantaj, dar nu trebuie);
- Respectă confidențialitatea informațiilor.