Assistant to Head of Purchasing AN (TM)

Descriere

Cautam un Asistent energic si motivat care sa sprijine toate aspectele administrative ale activitatii Sefului Achizitii Zona de Afaceri.

Descrierea postului:

Cautam un Asistent energic si motivat care sa sprijine toate aspectele administrative ale activitatii Sefului Achizitii Zona de Afaceri.

Descriere:

  • Management eficient al biroului, organizarea si sprijinirea activitatii zilnice a Directorului Achizitii BA din perspectiva administrativa;
  • Coordonarea și planificarea independentă a călătoriilor de afaceri, gestionarea rapoartelor de cheltuieli și monitorizarea plăților;
  • Responsabil de organizarea de intalniri, workshop-uri, team building-uri si alte evenimente pentru a asigura buna desfasurare a evenimentelor din punct de vedere administrativ
  • Colectarea și urmărirea KPI-urilor;
  • Rularea proiectelor de îmbunătățiri mai mici în mod independent;
  • Comunicarea cu o serie de părți interesate interne și externe, inclusiv managementul superior și clienții.

Calificări

  • Minim 5+ ani experiență administrativă;
  • Cunoștințe excelente de MS Office, în special PowerPoint, Excel, Teams și One Drive;
  • Excelente abilități organizatorice;
  • Rezolvarea creativă a problemelor în combinație cu o atitudine de „poate face”;
  • Foarte motivat și asumarea responsabilităților și gândește proactiv;
  • Excelent în abilități de comunicare, în limba engleză (germană este un avantaj, dar nu trebuie);
  • Respectă confidențialitatea informațiilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Continental pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Continental pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Continental locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?