Firmă de top în domeniul contrucțiilor refractare, cu experiență de peste 20 de ani în domeniu și 50 de persoane angajate, caută un asistent manager pentru a asigura bunul mers al activității de zi cu zi a firmei.
Cerințe:
- Studii tehnice superioare
- Limba engleză - nivel avansat
- Cunostințe de operare PC : pachetul MS Office (Word, Excel, Access, Outlook) nivel mediu
- Experiența în profesie minim 3 ani
Calități personale:
- atenție distributivă
- buna organizare a activitații curente
- tenacitate
- flexibilitate
- empatie
- discreție
Descrierea jobului:
- atribuții specifice muncii de secretariat
- redactare documente
- asistarea directorului
- organizarea agendei directorului
---
În cazul în care vă consideraţi potrivit(ă) postului de față, vă încurajăm să aplicați pe LinkedIn. Vă încurajăm să trimiteţi CV-ul cât mai repede pentru că CV-urile vor fi evaluate la scurt timp după ce au fost primite și citite.