Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal - absolvent/ă studii superioare; - experienţa în activitatea de secretariat; - cunostinte contabilitate primara (constituie un avantaj); - cunoştinţe temeinice operare PC (MS Office avansat – Word, Excel, Power Point, Outlook); - excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă; - capacitate de coordonare, analiza şi sinteză; - persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactiva, bune abilităţi de comunicare; - permis auto - avantaj; - limba engleza nivel mediu - obligatoriu. Descrierea jobului - desfăşurarea activităţilor de secretariat şi recepţie; - primirea şi gestionarea documentelor zilnice, precum şi corespondenţei; - organizarea agendei săptămânale de întâlniri, cursuri, prezentări, workshop-uri, etc.; - întocmirea de rapoarte specifice, analize, prezentări; - facturare, urmărire încasări/plati; - asigurarea desfășurării cursurilor, a deplasărilor formatorilor, bilete cazări etc; - îndeplineşte alte sarcini conexe care îi sunt atribuite; - pregătire protocol evenimente - cursuri, workshopuri, conferințe. Beneficii: - mediu de lucru plăcut; - cafeaua este din partea noastră; - munca intr-o echipa tanara; - salariul corect si bazat pe nivelul de munca si cu posibilitatea promovarii ulterioare.