Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Candidatul ideal
- atitudine pozitiva si proactiva
 
- cunostinte contabilitate primara
 
- cunoasterea programului Winmentor
 
- experiență în domeniu comercial 1-2 ani
 
- bune cunoștinte de utilizare PC - pachetul MS Office, email, web
 
- capacitate de sinteză, analiză și asimilare rapidă
 
- abilități bune de comunicare, atât scris cât și verbal
 
Descrierea jobului
- Management documentație comercială
 
- Emite avize și facturi
 
- Asigură documentația de intrare / ieșire stoc
 
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile;
 
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;
 
- Urmarire solduri furnizori / clienti;
 
- Intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.;
 
- Elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
 
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;