Assistent Manager - Contabilitate primara

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • atitudine pozitiva si proactiva
  • cunostinte contabilitate primara
  • cunoasterea programului Winmentor
  • experiență în domeniu comercial 1-2 ani
  • bune cunoștinte de utilizare PC - pachetul MS Office, email, web
  • capacitate de sinteză, analiză și asimilare rapidă
  • abilități bune de comunicare, atât scris cât și verbal

Descrierea jobului

  • Management documentație comercială
  • Emite avize și facturi
  • Asigură documentația de intrare / ieșire stoc
  • Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile;
  • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;
  • Urmarire solduri furnizori / clienti;
  • Intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.;
  • Elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC GASTROMETAL SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC GASTROMETAL SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC GASTROMETAL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?