Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- atitudine pozitiva si proactiva
- cunostinte contabilitate primara
- cunoasterea programului Winmentor
- experiență în domeniu comercial 1-2 ani
- bune cunoștinte de utilizare PC - pachetul MS Office, email, web
- capacitate de sinteză, analiză și asimilare rapidă
- abilități bune de comunicare, atât scris cât și verbal
Descrierea jobului
- Management documentație comercială
- Emite avize și facturi
- Asigură documentația de intrare / ieșire stoc
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;
- Urmarire solduri furnizori / clienti;
- Intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.;
- Elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;