Assistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet 
- limba engleză scris/vorbit 
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă 
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp 
- capacitate de a respecta termene limită 
- atenție către detalii 
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi 
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate 
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat 
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice 
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate 
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice 
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați 
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice 
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail 
- actualizarea bazei de date documente 
- rezervări hotel parteneri externi, etc. 
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management 
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DAS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DAS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DAS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?