Assistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini:

-  redactarea corecta a documentelor

 - emiterea facturilor catre beneficiari

-  primirea corespondentei, inregistrarea, repartizarea si arhivarea corecta a documentelor

- urmarirea licitatiilor in SEAP si pregatirea documentelor pentru licitatii

- pregatirea documentelor aferente echipamentelor livrate: carti tehnice, instructiuni de utilizare, declaratii de conformitate, certificate de garantie, etc

 Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical

Salariu motivant, mediu de lucru placut

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC BALTUR SIB SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC BALTUR SIB SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC BALTUR SIB SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?