SCOP
Responsabilități de management de linie pentru o echipă de personal de reglementare, participă la lucrări legate de proiect, după cum este necesar sau atribuit.
Responsabilitati
- Gestionează personalul în conformitate cu politicile organizației și reglementările aplicabile. Responsabilitățile includ planificarea, atribuirea și conducerea muncii; evaluarea performanței și orientarea dezvoltării profesionale; recompensarea și disciplinarea angajaților; abordarea problemelor legate de relațiile cu angajații și rezolvarea problemelor. Aprobarea acțiunilor în probleme de resurse umane, inclusiv administrarea salariilor.
- Participă la procesul de selecție și integrare pentru noul personal de reglementare, efectuând evaluarea candidaților și participând la procesul de interviu. Asigurați-vă că personalul are materiale adecvate, acces la sisteme și instruire pentru a-și îndeplini responsabilitățile postului.
- Ajută la coordonarea proiectelor și resurselor, asigurând rezultate de calitate pentru clienți și poate acționa ca un profesionist principal de reglementare sau poate oferi consultanță strategică de reglementare sau tehnică pentru a sprijini operațiunile clinice.
- Contribuie la discuțiile privind implementarea strategiei de afaceri și va stabili și implementa obiective specifice departamentului, după caz. Se asigură că personalul are o înțelegere consecventă și o impresie pozitivă asupra strategiei pentru obiectivele regionale și globale.
- Sprijinirea activităților de dezvoltare a afacerii, inclusiv scrierea de propuneri și apărarea costurilor și a termenelor pentru clienți, oferind prezentări cu încredere și cunoștințe detaliate.
- Proiectează și oferă prezentări/instruire clienților, colegilor și organismelor profesionale, după caz
- Poate reprezenta departamentul într-o inițiativă de reglementare, tehnică sau interfuncțională.
Cunoștințele, aptitudinile și abilitățile necesare
- Să dețină cunoștințe de lucru demonstrate cu privire la responsabilitățile, abilitățile și abilitățile de nivel profesional corespunzătoare, așa cum este necesar pentru îndrumarea personalului
- Este necesară experiență de management de linie, cu succes demonstrat în dezvoltarea, implicarea și performanța personalului
- Bună înțelegere a reglementărilor, directivelor și îndrumărilor care sprijină cercetarea și dezvoltarea clinică
- Abilități avansate de negociere și influență și capacitatea de a identifica și rezolva probleme, folosind o abordare flexibilă și adaptabilă. Rămâne calm, asertiv și diplomatic în interacțiunile provocatoare cu personalul și clienții
- Setează un exemplu pozitiv pentru personalul mai junior în ceea ce privește profesionalismul, atitudinea pozitivă și stilul de comunicare cu clienții și colegii. Comunică eficient și cu încredere cu diferite niveluri ale organizației, după caz; rămâne motivat și entuziast în vremuri de schimbare și în alte situații de presiune
- Abilitatea de a gestiona prioritățile concurente, după caz
- Abilitatea de a exercita o judecată independentă, luând riscuri calculate atunci când iau decizii
- Abilitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu colegii de muncă, managerii și clienții
- Conștientizare financiară solidă
- Cunoștințe puternice de software și computer, inclusiv aplicații MS Office
Educație și experiență minimă necesară
- Diplomă în disciplină legată de știința vieții sau echivalent profesional* plus cel puțin 6 ani de experiență în reglementare, inclusiv 3 ani de experiență în management (*sau o combinație de educație, formare și experiență)
IQVIA este un furnizor global de frunte de analiză avansată, soluții tehnologice și servicii de cercetare clinică pentru industria științelor vieții. Credem în depășirea limitelor științei umane și științei datelor pentru a avea cel mai mare impact posibil - pentru a ne ajuta clienții să creeze o lume mai sănătoasă. Aflați mai multe la https://jobs.iqvia.com