Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare


Descrierea postului și rezumatul
O carieră în practica noastră de audit al serviciilor financiare, în cadrul serviciilor de audit extern, vă va oferi oportunitatea de a oferi o gamă largă de servicii de asigurare și consiliere de afaceri pentru o varietate de clienți, de la clienți mici, cu creștere rapidă, până la entități mari. Clienții noștri sunt adesea mărci bine cunoscute și mulți au o acoperire internațională largă. Ne concentrăm pe utilizarea celei mai noi tehnologii pentru a reduce nivelul de testare manuală, asigurându-vă că vă veți concentra pe cele mai valoroase domenii ale serviciului clienți și pe îmbunătățirea guvernanței corporative și a fiabilității informațiilor clienților noștri.

Echipa noastră ajută organizațiile financiare să navigheze în complexitatea reglementărilor, consolidând în același timp încrederea și transparența în afacerile lor. Clienții noștri acoperă industrii din sectorul bancar și piețele de capital, private equity, asigurări și finanțare de consum. Deși multe dintre regulile de afaceri s-au schimbat, fundamentele nu s-au schimbat. Veți lucra alături de membri seniori ai echipei de management a clientului în planificarea procesului de audit de la început până la sfârșit, asigurând integralitatea, acuratețea și prezentarea corectă a informațiilor clientului nostru.



Pentru a ieși cu adevărat în evidență și a ne face pregătiți pentru viitor într-o lume în continuă schimbare, fiecare dintre noi, la PwC, trebuie să fie un lider orientat spre un scop și bazat pe valori la fiecare nivel. Pentru a ne ajuta să realizăm acest lucru avem PwC Professional; cadrul nostru global de dezvoltare a leadershipului. Ne oferă un singur set de așteptări de-a lungul liniilor, geografiilor și căilor noastre de carieră și oferă transparență cu privire la abilitățile de care avem nevoie ca indivizi pentru a avea succes și a progresa în cariera noastră, acum și în viitor.


În calitate de asociat, veți lucra ca parte a unei echipe de rezolvatori de probleme, ajutând la rezolvarea problemelor complexe de afaceri, de la strategie până la execuție. Competențele și responsabilitățile profesionale PwC pentru acest nivel de management includ, dar nu se limitează la:

  • Invitați și oferiți pe moment feedback într-o manieră constructivă.
  • Distribuiți și colaborați eficient cu ceilalți.
  • Identificați și faceți sugestii pentru îmbunătățiri atunci când apar probleme și/sau oportunități.
  • Manipulați, manipulați și analizați datele și informațiile în mod responsabil.
  • Urmați procedurile de management al riscului și de conformitate.
  • Fiți la curent cu evoluțiile din domeniul de specialitate.
  • Comunică cu încredere într-o manieră clară, concisă și articulată - verbal și în materialele pe care le produc.
  • Construiți și mențineți o rețea internă și externă.
  • Căutați oportunități de a afla cum funcționează PwC ca rețea globală de firme.
  • Respectați codul de etică și conduită în afaceri al firmei.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PwC Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?