Associate Site Manager with Italian and English language

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati
  • Finalizați formarea adecvată în domeniul cercetării terapeutice, protocolare și clinice pentru a îndeplini sarcinile de serviciu.
  • Dezvoltați o înțelegere a modului în care site-urile sunt dotate cu personal și funcționează pentru a construi relații puternice cu personalul de la locațiile alocate.
  • Dobândiți experiență în procedurile de studiu lucrând cu personal cu experiență în managementul șantierului. Poate lucra, de asemenea, în colaborare cu alte grupuri funcționale, cum ar fi managementul proiectelor, pornirea reglementărilor (RSU) și epidemiologie.
  • Sub strânsă supraveghere, poate efectua vizite de selecție a site-ului, pornire/reglementare, inițiere, monitorizare și închidere în conformitate cu domeniul de activitate contractat, bunele practici clinice, reglementările aplicabile, POS și instrucțiunile de lucru.
  • Administrați protocolul și formarea de studiu aferentă site-urilor alocate și stabiliți linii regulate de comunicare cu site-urile pentru a gestiona așteptările și problemele în curs de desfășurare a proiectelor.
  • Sub supraveghere strânsă, evaluați calitatea și integritatea practicilor de la locul de studiu legate de buna desfășurare a protocolului și respectarea reglementărilor aplicabile. Extindeți problemele de calitate către Managerul de proiect clinic (CPM), Lead Managementul Site-ului (SML) și/sau managerul de linie.
  • Gestionați progresul studiilor alocate prin documentarea depunerilor și aprobărilor de reglementare, recrutarea și înscrierea, completarea și trimiterea formularului de raportare a cazului (CRF) și generarea și rezolvarea interogărilor de date.
  • Sub supraveghere atentă, creați și mențineți documentația adecvată cu privire la managementul șantierului, monitorizarea constatărilor vizitelor și planurile de acțiune prin transmiterea de rapoarte periodice de vizită, generarea de scrisori de urmărire, colectarea și depunerea documentelor esențiale și alte documente de studiu necesare.
  • Câștigă experiență cu instrumentele, valorile și rapoartele standard IQVIA.
Educație și experiență minimă necesară
  • Licența în Știința Vieții, Știința sănătății sau Farmacie este obligatorie
  • Abilități excelente scrise și verbale în limba engleză și italiană (minimum C1)
  • Cunoștințe de calculator, inclusiv competență în utilizarea Microsoft Word, Excel și PowerPoint.
  • Conștientizarea cerințelor de reglementare aplicabile în domeniul cercetării clinice; Adică, sunt preferate liniile directoare de bună practică clinică (GCP) și Conferința internațională de armonizare (ICH).
  • Abilități de bază organizatorice, interpersonale și de rezolvare a problemelor
  • Atenție puternică la detalii
  • Abilități de gestionare a timpului de lucru
  • Abilitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu colegii de muncă, managerii și clienții și personalul șantierului de la locațiile alocate
Cerințe fizice
  • Poate necesita călătorii ocazionale
IQVIA este un furnizor global de frunte de analiză avansată, soluții tehnologice și servicii de cercetare clinică pentru industria științelor vieții. Credem în depășirea limitelor științei umane și științei datelor pentru a avea cel mai mare impact posibil - pentru a ne ajuta clienții să creeze o lume mai sănătoasă. Aflați mai multe la https://jobs.iqvia.com

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IQVIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?