Organizația Servicii Clienți include funcțiile Servicii Profesionale și Asistență Clienți și este formată din peste 550 de experți Basware la nivel global.
Serviciile profesionale, formate din manageri de proiect, arhitecți de soluții, consultanți de soluții și tehnici și profesioniști în servicii de succes, livrează proiecte de implementare pentru clienți și oferă servicii care îi ajută pe clienții Basware să adopte, să optimizeze și să accelereze beneficiile soluțiilor și serviciilor lor Basware. Asistența pentru clienți oferă clienților noștri ajutor profesional pentru a gestiona problemele operaționale și de service care apar din utilizarea serviciilor noastre.
Serviciile Clienți se bazează pe expertiza noastră colectivă, astfel încât clienții noștri să obțină cele mai bune rezultate de afaceri posibile cu soluțiile Basware Purchase-to-Pay în rețea. _ _
Responsabilitati cheie:
- Suport de primă linie pentru incidente și solicitări complexe
- Rezolvarea problemelor tehnice
- Replicați și investigați problemele clienților
- Oferirea de îndrumare clienților cu privire la produsele noastre software prin e-mail
- Clasificarea și rezolvarea cererilor de asistență prin intermediul propriului sistem de ticketing de la biroul de asistență
- Evaluarea și prioritizarea cererilor de sprijin
- Contribuție la îmbunătățirea proceselor și rutinelor interne
_ _
Ce căutăm:
- Cunoaște fluent limba germană, atât scris cât și verbal
- Fluent în engleză, scris și verbal
- Bună cunoștință în ceea ce privește Microsoft Windows, utilizarea aplicațiilor obișnuite de birou pentru PC și a browserelor de internet utilizate în mod obișnuit
- Îți place să lucrezi cu și pentru clienții noștri
- Jucător de echipă cu abilități de service clienți
- Abilitatea de a învăța rapid și eficient noi produse tehnice și instrumente software
- Experiența anterioară în locuri de muncă de sprijin constituie un avantaj
- Responsabilitățile postului necesită abilități excelente de rezolvare a problemelor.