Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Furnizor de dispozitive medicale angajam personal pentru cabinet protezare auditiva.
Cerinte:
- Abilitati de comunicare si vanzare
- Persoana ambitioasa dornica de dezvoltare profesionala
Descrierea postului:
- Prezentarea catre pacienti a tipurilor de aparate auditive si a caracteristicilor lor
- Asigura relatia intre pacienti si departamentele companiei;
- videnta canalelor de trimitere a pacientilor si monitorizarea lor
-ndrumarea pacientilor la CAS si indicarea actelor necesare
-onitorizarea pacientilor estati la punctul de lucru.
- Eliberare certificatelor de garantie pentru aparatele auditive
-iagnosticarea preliminara a a defectiunilor aparatelor;
-ntocmirea fiselor de service conform specificatiilor;
- Efectuarea de reparatii usoare (microservice)
- Activitate de call center
- Sa prezinte actele privind eliberarea unei proteze pentru facturarea catre CAS
-miterea de facturisi chitante catre clienti
-ntocmeste registrul de casa
- Gestioneaza si raspunde de stocul de aparate auditive, accesorii pentru aparatele auditive,materiale de productie, de mijloacele fixe, obiectele de inventar si de numerarul din casieria punctului de lucru
Pachet salarial si beneficii:
- salariu atractiv
- bonuri de masa
- comision vanzari
- telefon de serviciu
- mediu de lucru placut
- se asigura instruire