Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Tipul ofertei: Full-time

Oraş: Bucureşti

Descrierea postului:

  • Elaboreaza propuneri de norme metodologice privind activitatea de audit intern;
  • Participa la elaborarea proiectului planului multianual de audit public intern;
  • Efectueaza activităţile de audit intern în conformitate cu planul anual de audit intern aprobat;
  • Identifică şi evaluează riscurile semnificative legate de domeniul său de activitate;
  • Urmărește implementarea de către toate structurile interne implicate a recomăndarilor formulate;
  • Urmărește aplicarea sistemului de control intern în aria specifică de activitate
  • Utilizează eficient aplicaţiile informatice destinate desfăşurării activităţii sale – Microsoft Office si Charisma;
  • Verifica functionarea si eficienta fluxurilor informationale intre sectoare
  • Participa la elaborarea raportului anual al activităţii de audit public intern si/sau alte raportari asupra misiunilor intreprinse.

Cerinţe: 

  • Studii superioare economice/juridice/tehnice;
  • Minimum 8 ani de experienta in functii de analiza si expertiza de specialitate. Constituie un avantaj certificări profesionale în domeniul auditului;
  • Cunoasterea aprofundata a reglementarilor legale in vigoare, foarte bune cunostinte in domeniul auditului intern;
  • Gândire analitică şi sintetică si abilitați pentru rezolvarea problemelor;
  • Abilitați de comunicare şi de prezentare, atât orală, cât şi în scris;
  • Capacitatea de a identifica probleme, de a formula ipoteze şi soluţii, de a răspunde pentru deciziile luate sau sarcinile îndeplinite, indiferent de rezultat;
  • Disponibilitate de colaborare, pentru a acorda suport si a lucra cu colegii pentru un obiectiv comun;
  • Atenţie la detaliu, planificând şi organizând eficient timpul şi resursele;
  • Cunostinte bune de limba engleza; 
  • Cunostinte avansate de Microsoft Office (Excel, Word etc.)

Ofertă (bonusuri, beneficii):

  • Se oferă pachet salarial motivant;
  • Mediu de lucru profesionist şi competitiv;
  • Oportunităţi de training şi dezvoltare profesională.

Candidaţii pentru funcţia de auditor intern vor depune pana la data de 22 ianuarie 2020 la registratura FNGCIMM SA IFN un dosar cu mentiunea „Candidatura pentru pozitia de Auditor intern.”, care va cuprinde următoarele documente:

a) curriculum vitae si scrisoare de motivatie;

b) o declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nrrepublicată, cu modificările ulterioare, referitoare la incompatibilităţile auditorilor interni;

c) o lucrare în domeniul auditului public intern;

d) două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului intern.

Doar persoanele selectate pe baza dosarului vor fi contactate pentru un interviu cu comisia de selectie.

Persoanele selectate in urma interviului cu comisia vor participa la procedura de avizare. In vederea acordarii avizului pentru audit public intern seful serviciului de audit intern va analiza dosarele depuse de solicitanti si va realiza un interviu cu acestia, in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii dosarului.

Notarea se va face cu stabilirea unui calificativ astfel:

a) slab, pentru note sub 7;

b) bine, pentru note cuprinse între 7 şi 9;

c) foarte bine, pentru note peste 9.

Avizul este favorabil pentru calificativele bine şi foarte bine şi nefavorabil, în cazul în care se obţine calificativul slab.

Avizul se va transmite conducerii unităţii, în termen de două zile de la data susţinerii interviului cu seful serviciului audit intern in vederea programarii interviului final cu conducerea FNGCIMM SA IFN.

Bibliografie pentru selectie auditor intern:

  • Legea nr672dinprivind auditul public intern, republicata, cu modificările si completările ulterioare; HGnr1086din2013pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern:OMFPnr252din2004pentru aprobarea Codului privind conduita etica a auditorului intern: HGnr1211din2001privind infiintarea Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici si Mijlocii . - IFN; HGnrnr376din2017din25mai2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr12112din2001 privind înfiinţarea Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii . - IFN Ordinul secretarului general al Guvernului nr600din2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?