Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Auditor Intern
Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 12 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: de la asigurari de viata si santate pana la asigurari de imobil, de accidente si de raspundere civila.
Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.
In prezent, pestede clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.
Responsabilitati:
- Stabileste, aplica si indeplineste Planul de Audit Intern in care sunt prevazute toate activitatile de audit care urmeaza sa fie intreprinse in fiecare an;
- Desfasoara misiunile de audit intern in toti pasii corespunzatori, in conformitate cu cadrul legal si normele interne;
- Se asigura ca recomandarile din misiunile de audit intern si extern sunt implementate in termenele convenite, prin efectuarea de verificari si documentarea gradului de implementare a acestor recomandari (follow-up);
- Organizeaza si participa la sedintele Comitetului de Audit cu scopul de a prezenta rezumatul activitatii de audit intern, cu sublinierea ariilor de interes, care va fi prezentat ulterior Consiliului de Administratie si Conducerii Executive;
- Ofera suport misiunilor de audit extern, precum si misiunilor de audit intern efectuate de catre grup, si se asigura ca acestea se finalizeaza la timp;
- Furnizeaza orice informatie solicitata in scris de catre autoritatile de supraveghere si coopereaza cu acestea in vederea facilitarii activitatii acestora.
Competente tehnice:
- Studii superioare absolvite (licentiat al unei facultati de stiinte economice);
- Calificare auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (.);
- Experienta de minim 5 ani in sectorul financiar si in domeniul auditului;
- Bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- Cunostintele de asigurare reprezinta un plus;
- Cunostinte avansate de limba engleza.
Competente non-tehnice:
- Capacitate de organizare a activitatii;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Bune abilitati de comunicare;
- Proactivitate;
- Integritate.
De ce sa ne alegi? Iata 5 motive prezentate mai jos:
- O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
- Pachet salarial atractiv si abonament medical;
- Programe de training;
- Bookster;
- Sediul companiei este in centrul Bucurestiului, intr-o cladire noua, la etajul 10 (cca. 7 minute de statia de metrou Universitate).