Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Prezentarea postului (perioada determinata 2 ani):
Postul consta în evaluarea ţintelor organizaţionale, a performanţei obiectivelor şi a impactului programelor manageriale şi a activităţii ADR Nord-Vest, inclusiv în domeniul economic şi financiar în conformitate cu politicile şi procedurile organizaţiei.
Responsabilităţi cheie / Atribuţii:
- Planifică şi participă ca membru în echipa de audit la realizarea misiunilor de audit intern în zona de responsabilitate delegată, în vederea evaluării eficienţei sistemelor de control intern în scopul îndeplinirii obiectivelor organizaţionale şi a utilizării resurselor în mod economic, eficace şi eficient;
- Evaluează politicile şi procedurile organizaţionale şi aplică principiile şi standardele de audit intern pentru a evalua înregistrările financiare şi funcţionarea sistemelor operaţionale interne;
- Examinează funcţionarea sistemelor de fundamentare a deciziilor de planificare, programare, organizare, coordonare şi de control al îndeplinirii deciziilor;
- Elaborează rapoarte de audit;
- Identifică şi analizează cerinţele legislative din domeniul proiectelor finanţate pentru a determina conformitatea implementării proiectelor cu cerinţele de reglementare;
- Elaborează documente de lucru, programe şi analize în conformitate cu procedurile specifice.
Cerinţe:
Educaţie şi calificări:
- Studii universitare, nivel licenţă în următoarele domenii fundamentale:
1. Ştiinţe inginereşti
2. Științe sociale - Ramuri de ştiinţă:
- Științe economice
- Științe juridice
- Absolvirea de programe de perfecţionare/specializare în domeniul “audit”
Experienţă: în domeniul management financiar/contabilitate/audit/managementul calităţii deminimum 3 ani, dovedită prin documente (carnet de muncă, adeverinţă, raport REVISAL, contract de muncă)
Cunoştinţe/abilităţi/competenţe:
- Cunoştinţe despre managementul riscului , control intern si guvernanta corporativa,
- Cunoştinţe privind legislaţia şi principiile procesului de audit intern ;
- Cunoştinţe de management de proiect;
- Cunoaşterea procedurilor de achiziţii publice;
- Capacitate de analiză şi sinteză.