Auditor intern (IT) - Biroul Audit IT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități principale:

  • Participă la misiunile de audit IT planificate și neplanificate, în principal la nivel de Centrală, dar poate efectua misiuni de audit IT și la nivel de unități teritoriale;
  • Identifică ariile de risc IT (având în vedere guvernanța IT, guvernanța datelor, alinierea strategiilor IT cu cele de business, dezvoltarea aplicațiilor, managementul proiectelor, securitatea IT, procedurile de backup și continuitate, etc);
  • Participă activ la ședința de planificare și cea de închidere organizată cu reprezentanții structurilor auditate și echipa de audit;
  • Participă la întocmirea programului de audit aferent misiunilor de audit;
  • Efectuează misiunile de audit în conformitate cu reglementările interne și standardele de audit;
  • Efectuează procedurile de audit care îi sunt repartizate și informează coordonatorul misiunii de audit cu privire la stadiul misiunii și eventualele aspecte negative întâlnite;
  • Documentează clar și concis în folie de lucru și/sau raportul de audit rezultatele procedurilor de audit;
  • Se asigură că rezultatele (constatările) misiunilor de audit corespund obiectivelor de audit stabilite, sunt fundamentate și prezentate într-o manieră clară, concisă, pertinentă și incontestabilă, iar recomandările de audit sunt în concordanță cu constatările, sunt clare, concise, complete, practice și relevante;
  • Participă la redactarea rapoartelor de audit intern;
  • Arhivează la dosarul de audit documentația și documentele suport;
  • Colaborează cu Biroul Follow-Up pentru monitorizarea îndeplinirii recomandărilor de audit pe aria IT.

 

Cerințe de ocupare a postului:

  • Studii superioare, finalizate cu diplomă de licență, în domeniul științelor economice sau tehnice;
  • Experiență profesională de minim 3 ani, din care cel puțin 2 ani în domeniile audit sau IT;
  • Atestate în domeniul auditului intern (de ex. CISA - Certified Information Systems Auditor; certificat de membru CAFR, CIA – Certified Internal Auditor) constituie un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice referitoare la sisteme de operare, baze de date, servere, securitate IT, continuitatea activității;
  • Cunoștințe cu privire la standardele IT (COBIT, ITIL, ISO 2700x);
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office); capacitate de prelucrare statistică a datelor;
  • Cunoașterea legislației bancare naționale și europene în domeniul IT;
  • Cunoștințe referitoare la standardele și practicile interne și internaționale din domeniul auditului intern, la procedurile de analiză a riscurilor și la sistemul de control intern;
  • Abilități de comunicare și relaționare; capacitate bună de argumentare și prezentare;
  • Abilități dezvoltate de coordonare și control; managementul timpului, management de proiect;
  • Gândire analitică și capacitate de sinteză;
  • Înaltă ținută etică și morală, responsabilitate, integritate, confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?