Azure Monitor Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cu peste 17.000 de angajați în întreaga lume, organizația Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) este responsabilă de strategia, designul și implementarea experienței client end-to-end a Microsoft. Alăturați-vă CE&S și ajutați-ne să construim un viitor în care clienții să vină la noi nu numai pentru că oferim produse și servicii de vârf în industrie, ci și pentru că oferim o experiență diferențiată și conectată pentru clienți.

În cadrul CE&S, organizația Customer Service & Support (CSS) construiește încredere și încredere pentru fiecare persoană și organizație prin oferirea unei experiențe de asistență perfectă. În CSS, ajutăm clienții și partenerii să-și rezolve problemele rapid, să prevenim problemele viitoare și să demonstrăm noi modalități de a obține mai mult din investiția lor Microsoft.

Aplicații și infrastructură - cel mai mare și cu cea mai rapidă creștere grup din CSS - oferă clienților comerciali Microsoft expertiză tehnică în timp util pentru a-și aborda provocările esențiale pentru afaceri și partenerii cu aceștia pentru a promova soluții globale, cross-cloud, care să le permită oamenilor și să dea putere lumii.

În echipa Customer Service & Support (CSS) căutăm oameni cu pasiune pentru a oferi succes clienților. În calitate de inginer de asistență tehnică, veți deține, depanați și rezolva problemele tehnice ale clienților. Această oportunitate vă va permite să vă accelerați dezvoltarea carierei, perfecționându-vă abilitățile de rezolvare a problemelor, colaborare și cercetare și aprofundându-vă competențele tehnice.

Acest rol este flexibil prin faptul că puteți lucra până la 100% de acasă.

Misiunea Microsoft este de a împuternici fiecare persoană și fiecare organizație de pe planetă să realizeze mai mult. În calitate de angajați, ne unim cu o mentalitate de creștere, inovăm pentru a-i împuternici pe ceilalți și colaborăm pentru a realiza obiectivele noastre comune. În fiecare zi, ne construim pe valorile noastre de respect, integritate și responsabilitate pentru a crea o cultură a incluziunii în care toată lumea poate prospera la locul de muncă și nu numai.

Responsabilități

Răspuns și rezoluție
  • Examinați, investigați și rezolvați problemele tehnice ale clienților, colaborând în cadrul și între echipe și utilizând instrumente și practici de depanare
Pregătire
  • Participați în comunități cu roluri de livrare de la egal la egal.
  • Dezvoltați competențe tehnice și profesionale specifice pentru a vă permite să înțelegeți și să rezolvați problemele clienților, prin instruire și pregătire.
Îmbunătățirea produsului/procesului
  • Identificați potențiale defecte ale produsului și oferiți feedback mai multor ingineri seniori, contribuind la îmbunătățirea produselor Microsoft


Calificări necesare
  • experiență în asistență tehnică, consultanță tehnică sau practică în tehnologia informației sau în domeniul conexe
  • Administrare sistem, configurare sisteme de operare Windows și Linux
  • Jurnalele de evenimente Windows și Linux, jurnalele de sistem
  • Analiza performanței Windows și Linux folosind contoare de performanță încorporate
  • Gestionarea actualizărilor de corecție și securitate pentru Windows și Linux
  • Conectivitate la rețea atât pentru rețele publice, cât și private
  • Cunoștințe conceptuale despre Windows Active Directory, securitate și control acces
  • Automatizarea sarcinilor sistemului de operare prin utilizarea Powershell, Python sau limbaj de scripting similar
Experienta in unul sau mai multe dintre aceste domenii de dorit
  • Dezvoltare de aplicații web în programare C# sau Java
  • Dezvoltare sau suport pentru aplicații ASP.NET, MVC
  • Înțelegerea bazelor de date și a modului de preluare a datelor prin limbajul de interogare
  • Soluții pentru containere precum Docker sau Kubernetes
  • Cloud computing în general (Azure, Amazon Web Services, Google Cloud Platform)
Calificarea lingvistică

Limba engleză: încrezător în citit, scris și vorbit.

Pentru acest rol este necesară capacitatea de a îndeplini cerințele Microsoft, ale clienților și/sau guvernului de verificare de securitate. Aceste cerințe includ, dar nu se limitează la următoarele verificări de securitate specializate: Verificarea antecedentelor Microsoft Cloud: Această poziție va fi necesară pentru a trece Verificarea antecedentelor Microsoft Cloud la angajare/transfer și ulterior la fiecare doi ani.

Microsoft este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, concediu de familie sau pentru îngrijire medicală, identitate sau expresie de gen, informații genetice, stare civilă, condiție medicală, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, afiliere politică, veteran protejat statut, rasă, religie, sex (inclusiv sarcina), orientare sexuală sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile. De asemenea, luăm în considerare solicitanții calificați, indiferent de antecedentele penale, în conformitate cu cerințele legale. Dacă aveți nevoie de asistență și/sau de o adaptare rezonabilă din cauza unei dizabilități în timpul cererii sau al procesului de recrutare, vă rugăm să trimiteți o cerere prin formularul de cerere de cazare.

Beneficiile/avantajele enumerate mai jos pot varia în funcție de natura angajării dumneavoastră la Microsoft și de țara în care lucrați.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Microsoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?