ManpowerGroup România recrutează B2B Customer Success pentru unul dintre clienții săi, o piață importantă destinată industriei globale a mobilității.
Locație: București, Regim de lucru: hibrid
Prezentare generală a poziției:
Succesul clienților B2B joacă un rol cheie în procesul de management al lead-urilor prin angajarea și construirea unei relații cu furnizorii de servicii și potențialii globale de HR (părți interesate de mobilitate globală), promovând serviciile companiei pentru a identifica noi oportunități în ceea ce privește soluțiile companiei.
Un succes de succes al clienților B2B va avea:
O înțelegere profundă a serviciilor și soluțiilor de HR;
Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Cunoștințe lingvistice: engleză avansată (obligatoriu!)
Abilitatea de a învăța rapid și de a gândi analitic;
Bune abilități de prezentare și orientare către detalii în ținerea evidenței;
Cunoștințe de lucru ale conceptelor de vânzări;
Abilități excelente de gestionare a timpului;
Se preferă experiență în vânzări B2B outbound/cold calling;
Bune abilitati interpersonale si motivat;
Etică de lucru puternică, de încredere și orientată către rezultate;
Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;
Experienta in MS Office (Outlook, Excel si Powerpoint este obligatoriu) si platforme CRM.
Prioritățile tale de bază vor fi următoarele:
Prospectarea pieței prin diverse canale disponibile: baze de date, networking, instrumente sociale, recomandări;
Identificarea, vanarea, in special pe baza apelului/email la rece si recrutarea de noi clienti interni si internationali/globali;
Prioritizează și gestionează în mod eficient o serie de clienți potențiali pentru a atinge/depăși constant obiectivele lunare, trimestriale și anuale;
Lucrează îndeaproape cu clienții noi, educându-i despre standardele înalte ale companiei de livrare și experiența clienților;
Lucrează cu clienții ca manager de cont în timpul fazei de on-boarding - ajutându-i să adopte ecosistemul în munca lor zilnică;
Identificarea de noi oportunități de promovare a serviciilor companiei;
Stabilirea de întâlniri calificate pentru apeluri de descoperire și prezentări de instrumente;
Informarea celorlalți membri ai echipei despre oportunitățile identificate pentru a defini cele mai bune soluții pentru clienți;
Raportarea și analiza rezultatelor.
Ce îți va plăcea la companie!
Experiența de a face parte dintr-o companie internațională;
Un mediu organizațional bazat pe competențe și profesionalism;
Cultură de echipă puternică în care succesele sunt sărbătorite împreună;
Oportunitatea de a contribui la creșterea și dezvoltarea organizației;
Salariu competitiv;
Bonusuri de performanță.