B2B Customer Success with English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ManpowerGroup România recrutează B2B Customer Success pentru unul dintre clienții săi, o piață importantă destinată industriei globale a mobilității.

Locație: București, Regim de lucru: hibrid


Prezentare generală a poziției:

Succesul clienților B2B joacă un rol cheie în procesul de management al lead-urilor prin angajarea și construirea unei relații cu furnizorii de servicii și potențialii globale de HR (părți interesate de mobilitate globală), promovând serviciile companiei pentru a identifica noi oportunități în ceea ce privește soluțiile companiei.


Un succes de succes al clienților B2B va avea:


O înțelegere profundă a serviciilor și soluțiilor de HR;

Abilitati de comunicare verbala si scrisa;

Cunoștințe lingvistice: engleză avansată (obligatoriu!)

Abilitatea de a învăța rapid și de a gândi analitic;

Bune abilități de prezentare și orientare către detalii în ținerea evidenței;

Cunoștințe de lucru ale conceptelor de vânzări;

Abilități excelente de gestionare a timpului;

Se preferă experiență în vânzări B2B outbound/cold calling;

Bune abilitati interpersonale si motivat;

Etică de lucru puternică, de încredere și orientată către rezultate;

Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;

Experienta in MS Office (Outlook, Excel si Powerpoint este obligatoriu) si platforme CRM.


Prioritățile tale de bază vor fi următoarele:


Prospectarea pieței prin diverse canale disponibile: baze de date, networking, instrumente sociale, recomandări;

Identificarea, vanarea, in special pe baza apelului/email la rece si recrutarea de noi clienti interni si internationali/globali;

Prioritizează și gestionează în mod eficient o serie de clienți potențiali pentru a atinge/depăși constant obiectivele lunare, trimestriale și anuale;

Lucrează îndeaproape cu clienții noi, educându-i despre standardele înalte ale companiei de livrare și experiența clienților;

Lucrează cu clienții ca manager de cont în timpul fazei de on-boarding - ajutându-i să adopte ecosistemul în munca lor zilnică;

Identificarea de noi oportunități de promovare a serviciilor companiei;

Stabilirea de întâlniri calificate pentru apeluri de descoperire și prezentări de instrumente;

Informarea celorlalți membri ai echipei despre oportunitățile identificate pentru a defini cele mai bune soluții pentru clienți;

Raportarea și analiza rezultatelor.



Ce îți va plăcea la companie!


Experiența de a face parte dintr-o companie internațională;

Un mediu organizațional bazat pe competențe și profesionalism;

Cultură de echipă puternică în care succesele sunt sărbătorite împreună;

Oportunitatea de a contribui la creșterea și dezvoltarea organizației;

Salariu competitiv;

Bonusuri de performanță.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ManpowerGroup România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ManpowerGroup România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ManpowerGroup România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?