Back Office Clerk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Denumire post Back Office Clerk Contract Full-time Fişa postului Principalele responsabilitati: Proceseaza informatiile in sistemul informatic; Comunica cu clientii din momentul primirii comenzii pana la livrarea produselor finite; Pregateste documentele comerciale (ex: facturi proforme, packing list, certificate de origine, etc); Monitorizeaza comenzile deschise; Administreaza baza de date a clientilor pe care ii are in portofoliu; Tine zilnic legatura cu clientii companiei; Ofera suport / consiliere clientilor (ex. Lista de preturi, date privind livrarile, etc.) Verifica zilnic stocurile; Profil Cerinte: Studii economice/ marketing; Experienta relevanta intr-o pozitie similara; Orientat spre client si spre indeplinirea obiectivului; Abilitatea de a gestiona simultan mai multe prioritati;Abilitatea de a lucra cu un volum mare de informatii; Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; Cunostinte bune de operare in MS Office; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa, independent, constiincios si organizat; Ceea ce oferim Beneficii: Salariu atractiv Spor transport Bonusuri de performanta Tichete de masa de 30 de lei/zi Prima de prezenta Spor de 5% pentru vechime în munca de peste 3 ani

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kronospan pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kronospan pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kronospan locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?