Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Denumire post
Back Office Clerk
Contract
Full-time
Fişa postului
Principalele responsabilitati:
Proceseaza informatiile in sistemul informatic;
Comunica cu clientii din momentul primirii comenzii pana la livrarea produselor finite;
Pregateste documentele comerciale (ex: facturi proforme, packing list, certificate de origine, etc);
Monitorizeaza comenzile deschise;
Administreaza baza de date a clientilor pe care ii are in portofoliu;
Tine zilnic legatura cu clientii companiei;
Ofera suport / consiliere clientilor (ex. Lista de preturi, date privind livrarile, etc.)
Verifica zilnic stocurile;
Profil
Cerinte:
Studii economice/ marketing;
Experienta relevanta intr-o pozitie similara;
Orientat spre client si spre indeplinirea obiectivului;
Abilitatea de a gestiona simultan mai multe prioritati;Abilitatea de a lucra cu un volum mare de informatii;
Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
Cunostinte bune de operare in MS Office;
Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa, independent, constiincios si organizat;
Ceea ce oferim
Beneficii:
Salariu atractiv
Spor transport
Bonusuri de performanta
Tichete de masa de 30 de lei/zi
Prima de prezenta
Spor de 5% pentru vechime în munca de peste 3 ani