Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
În vederea dezvoltării echipei de vânzări a clientului nostru, companie de prestigiu care operează la nivel național și european prin intermediul multiplelor sale linii de business (articole promoționale, cadouri corporate, programe de loialitate și servicii de personalizare, ustensile pentru gătit), căutăm BACK OFFICE ONLINE SALES ASSISTANT.
Cerințe:
- studii superioare;
- experiență de minim 1 an în domeniul vânzărilor B2B;
- experiența anterioară în distribuția și vânzarea obiectelor promoționale constituie un avantaj;
- atitudine pozitivă, personalitate optimistă si motivată;
- abilități foarte bune de comunicare și de lucru în echipă;
- orientare către client;
- orientare către rezultate;
- capacitate de organizare și de planificare a activităților;
- seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;
- persoană autonomă, cu inițiativă;
- bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- cunoştinţe de limba engleză - nivel mediu / avansat.
Responsabilități:
- realizează oferte comerciale conform solicitărilor venite din partea potențialilor clienți;
- gestionează comenzile online primite pe site-urile companiei;
- monitorizează derularea contractelor comerciale și se asigură de respectarea tuturor etapelor și clauzelor agreate cu clienții;
- consultă site-urile furnizorilor externi și interacționează cu aceștia pentru obținere informații despre produse, prețuri, stocuri, timpi de livrare, detalii relevante;
- asigură corespondența cu clienții (telefon și e-mail) în vederea identificării problemelor și a găsirii soluțiilor optime;
- oferă asistenţă din punct de vedere tehnic și comercial clienţilor și potențialilor clienți;
- asigură interfața dintre client și departamentul de design;
- organizează transportul pentru produsele care se vor livra clientului;
- identifică și propune modalități de optimizare a activităților curente;
- realizează rapoarte de activitate periodice solicitate de managerul direct.
Beneficii:
- sesiuni de training specifice activității;
- pachet salarial atractiv constituit din venit fix si bonusuri de performanță;
- apartenența la un grup de firme ce oferă multiple posibilități de dezvoltare profesională.
Vrei să te alături unei echipe de profesioniști? Trimite-ne un CV actualizat.
Descrierea companiei:
Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
Pentru mai multe informații despre companie și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.