Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Așteptăm cu interes CV-ul tău dacă: / Send us your resume if:
- Ești foarte organizat(ă) / You are highly organized
- Ești atent(ă) la detalii /You have attention to details
- Ai bune abilități de management al timpului / You have good time management skills
- Ai excelente abilități de comunicare si coordonare / You have excellent communication and coordination skills
- Îți place să găsești soluții și să rezolvi probleme / You are solution finding oriented and like to solve challenges
- Gândești critic / You have the ability to think critically
- Ești tenace / You are tenacious
- Ești orientat(ă) spre rezultate / You are results driven
- Vorbești limba spaniola la nivel C1 / C1 Spanish language competence
Beneficii / Benefits:
- Salariul in functie de experienta si limba / Salary according to experience and language
- Bonuri de masa / Meal Tickets
- Bonus in functie de performanta individuala / Bonuses according to performance
- Servicii medicale / Medical services
Ce vei avea de făcut? / What would you have to do?
- Verificarea și validarea informațiilor primite de la echipa de suport tehnic și de la clienți/ Check and validate all information provided by technical support representatives and customers
- Manage and distribute inquires / Gestionarea și distribuirea cererilor
- Urmarea protocoalelor interne pentru rezolvarea cererilor și problemelor clienților / Follow internal protocols for solving customer's requests and issues
- Coordonarea cu toate departamentele pentru rezolvarea corectă a sarcinilor / Coordinate between departments for correct execution of tasks
- Asigurarea realizării indicatorilor de performanță a echipelor care gestionează cererile clienților / Ensure KPI achievement by teams dealing with customer concerns