BACK OFFICE-SECRETARIAT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului:

- preluarea si transmiterea apelurilor telefonice/mesajelor, 
- expedierea corespondentei
- organizarea agendei managerului, 
- inregistrarea tuturor documentelor ce intra si ies din firma 
- asigurarea necesarului de papetarie si birotica

- organizarea şi actualizarea unor situaţii, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă

- tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora; 

 

Cerinte: 

- Limba Engleza nivel mediu

- bune abilitati de comunicare si relationare 

- bune aptitudini organizatorice 

- rezistenta la stres

- prompta in rezolvarea sarcinilor

- punctuala 

- cunostinte medii/avansate Microsoft Office: Word, Excel

- aspect placut si tinuta ingrijita

- cv cu poza 

 

Oferta: 

- salariu avantajos 

- dezvoltarea profesionala intr-un mediu dinamic si colectiv tanar

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC FIRST LOGISTICS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC FIRST LOGISTICS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC FIRST LOGISTICS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?