Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii principale:
- Mentine legatura cu clientii si departamentul logistica in ceea ce priveste comenzile;
- Efectueaza diverse activitati in cadrul depozitului: receptii, intrari/iesiri, verificare stocuri, livrari, facturare etc.
- Participa la verificarea marfii primite, din punct de vedere calitativ si cantitativ;
- Participa la inventarul stocului de marfa;
- Se asigura ca marfa este pregatita pentru livrare conform documentelor de insotire (dispozitii de livrare, facturi);
- Participa activ la intocmirea comenzilor;
- Intocmeste rapoarte periodice la solicitarea superiorilor;
- Mentine relatia cu celelalte departamente in vederea eficientizarii activitatii desfasurate.
Cerinte:
- Experienta: minim 1 an intr-un post similar;
- Operare PC: Excel, Word;
- Permis de conducere - avantaj.
Oferim:
- Suport în formarea profesională;
- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu.