Back Office Support Specialist with Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- - - - - - - - - - -

Acest rol are sediul în Centrul de Servicii Partajate Michelin din București, Michelin Corporate & Business Services , unde peste 700 de colegi oferă excelență în Achiziții, Finanțe, Logistică, Administrare Vânzări și Personal.

Specialistul de suport pentru back office Will
  • Oferim suport operațional partenerilor și clienților noștri prin diferite canale de comunicare – asistență pentru solicitările de sistem, îmbunătățirea proceselor și soluționarea reclamațiilor;
  • Set corect și în timp util de prețuri manuale și solicitări comerciale pe baza contractelor primite;
  • Efectuează procese de control intern aplicabile prețurilor și solicitărilor comerciale în baza contractelor;
  • Garantarea procesului de facturare pentru clienți, inclusiv respectarea prevederilor fiscale ale acestora – proces realizat prin colectarea și manipularea datelor, pentru a analiza gestionarea clienților a intrărilor de vehicule;
  • Emite rapoarte solicitate de parteneri, clienți, furnizori de servicii, manageri, conform datelor convenite în calendarele operaționale;
  • Propune măsuri de îmbunătățire a practicilor în cadrul activităților zilnice;
  • Creați procedurile lipsă și actualizați cele existente pentru procesele din zona de responsabilitate.
Ce căutăm
  • Orientarea către client și relația cu clienții;
  • Colectarea și prelucrarea datelor;
  • Analiză de afaceri și proactivitate;
  • Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor;
  • Munca în echipă și colaborare;
  • Educatie inalta;
  • Atentie la detalii;
  • italiana si engleza - min B2;
  • Excel – competență de bază.
În Michelin, Oferim
  • Program de lucru flexibil și opțiuni de birou la domiciliu (hibrid);
  • Un pachet de beneficii personalizabil cu opțiuni la alegere: acces la sală de sport, servicii medicale sau stomatologice, pensie privată de pensionare, deducere a costurilor transportului public, vouchere pentru activități culturale etc.
  • Abonament medical privat; Asigurare de viata; Bonuri de prânz și reduceri; Deducerea costurilor de concediu.
Cum recrutăm

Odată ce ați trimis cererea, unul dintre recrutorii noștri o revizuiește. Dacă profilul dvs. se potrivește cu rolul nostru:
  • Avem un telefon pentru a ne cunoaște;
  • Facem evaluări pentru a vă vedea abilitățile și competențele lingvistice;
  • Ne întâlnim într-un interviu față în față (sau online, în funcție de context), cu un recrutor și managerul de angajare.
Treceți cu brio toate etapele și vă vom trimite o ofertă

SĂ INSPIRĂM MOȚIUNEA PENTRU VIAȚĂ

De unde vin succesul și ideile? Credem cu tărie că provin din inteligența colectivă .

Talentele, oamenii și angajații noștri sunt sursa inovațiilor cu scop și durabil. De aceea, ne pasă să le dezvoltăm și să le îmbunătățim puterea și le asigurăm o călătorie profesională personalizată în unități și țări.

Ceea ce ne motivează este spiritul de inovație nelimitată , pe care îl deținem cu toții.Scopul nostru este să cultivăm și să cultivăm acel spirit, punând la îndoială status quo-ul, îmbunătățind modul nostru de a face lucrurile. Prin urmare, suntem întotdeauna optimiști în ceea ce privește depășirea provocărilor de mâine.

Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să inspirăm inovația în noi toți, să construim o viață mai bună în mișcare pentru tine și pentru toată lumea .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Michelin pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Michelin pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Michelin locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?