Back Office - Transportation

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal :

  • Nivelul de studii: medii/superioare;
  • Cunostinte medii de limba engleza;
  • Bune cunostinte de utilizare PC (Outlook, Excel, Word, Power Point);
  • Foarte bune abilitati de comunicare, atat in scris cat si verbal;
  • Orientare catre client;
  • Atentie la detalii;
  • Integritate profesionala;
  • Disponibilitatea de a invata;
  • Respectarea termenelor limita;
  • Buna capacitate de prioritizare si organizare.

Responsabilitati:

  •  Asigura suport de coordonare si back-office pentru activitatile comerciale si operationale. SGS Romania ofera o gama larga de servicii in industria de transporturi pentru a asigura calitatea, siguranta, fiabilitatea si conformitatea. Avem propriul centru de inspectii auto si servicii logistice in Bucuresti cu o zona de stocaj de minim 500 unitati;
  • Administreaza fluxul ordinelor de inspectie si gestioneaza dosarele de inspectie;
  • Transmite instructiunile aferente comenzilor de la clienti catre echipa de inspectii;
  • Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul executarii contractelor;
  • La finalul inspectiilor trimite clientilor rapoartele necesare;
  • Emite facturi (sau proforme) si se ocupa de distributia acestora catre clienti precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
  •  Primeste (in scris sau telefonic) cereri de oferta si transmite cotatiile catre clienti.

Ce castigi daca vii in echipa SGS Romania:

  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala, lider in domeniul inspectiei, verificarii, testarii si certificarii;
  • Acces la servicii medicale private si asigurare de viata si de accidente;
  • 24 de zile de concediu de odihna pe an;
  • Bonuri de masa.

Descierea companiei:


SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu peste 94 mii de angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2600 de birouri şi laboratoare în toată lumea.

Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:


Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi
controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe - Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa

Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client - Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SGS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SGS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SGS ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?