Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Customer Service Representative with German
Companie de productie, Cluj-Napoca
Pentru acest rol ne orietam catre o persoana vorbitoare de limba germana la nivel mediu – avansat (B2) si limba engleza la un nivel asemanator (B2).
Ca si Customer Service Representative vei fi responsabil de preluarea comenzilor de la clienti, inregistrarea acestora in Oracle si urmarirea lor pana in momentul livrarii. Totodata, vei fi responsabil de intocmirea anumitor documente, paking lists, necesare pentru ca livrarea sa se realizeze in termeni cat mai ok.
Pentru acest rol vei colabora cu clienti din Germania, mai exact de la fabrica din Selmsdorf. Divizia pentru care se lucreaza este Fluid Control - un departament tehnic. Ca si procente, comunicarea directa cu clientii din Germania se va face in proportie de 60% mail si 40% telefon.
Training:
Ca si training, exista initial o perioada de 1-2 saptamani cu posibilitate de a face training-ul in Germania.
Competente must have:
Engleza – B2
Germana – B2