ÎN ACEST ROL VEȚI:
• Asigurarea La primirea comenzilor Clientilor, identificarea produselor relevante (abilitati tehnice de baza necesare), clarificarea preturilor din sistem si Baza de date Clienti si rezervarea comenzilor in sistemul ERP;
•Verificați termenele de livrare furnizate de fabrici, eventual obțineți un termen de livrare mai scurt de la fabrici dacă timpul de livrare este identificat ca fiind prea lung, confirmați timpul de livrare la comandă;
• Urmărirea comenzilor clienților de la introducerea comenzii până la livrarea și facturarea mărfurilor inclusiv organizarea transporturilor la nivel mondial;
• Sprijiniți biroul de vânzări pentru toate întrebările și direcționați-i către contactele corespunzătoare din alte departamente, dacă este necesar;
• Contact zilnic cu clienții, prin telefon și e-mail;
• Organizarea și implementarea scanării tuturor comenzilor și a documentației relevante;
• Contacte cu unitatile de productie si departamentele de marketing, calitate, inginerie aplicatie si logistica;
• Alocați birourilor de vânzări relevante toate solicitările care vin pe site-ul de comerț electronic al Companiei;
•Diverse sarcini de administrare legate de dosarele clienților.
PENTRU ACEST ROL VEȚI TREBUIE:
• Experiență relevantă în vânzări internaționale sau Serviciu Clienți, departament de logistică și/sau transport;
• Cunoști fluent în germană și engleză;
• Bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);
• Atenție la detalii și abilități analitice puternice.