Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce ne dorim de la tine:
- Să cunoști Franceza la nivel mediu spre avansat, cunoștințele de limbă engleză reprezintă un plus
- Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
- Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
- Să ai excelente abilități de comunicare
Ce vei face la Webhelp:
- Gestionezi conturile clienților; vei contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și vei oferi soluții pentru solicitările lor
- Efectuezi modificări administrative
- Te vei putea implica direct în creearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la început de drum și în continuă dezvoltare
Ce beneficii vei avea:
- Work from home în această perioadă tensionată pentru a fi in siguranță
- Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time)
- Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional
(95% din promovările noastre sunt din intern)
- Training pentru a înțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii. De asemenea, vei beneficia și de alte traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă.
Cine suntem:
Webhelp este un grup francez specializat în customer experience și BPO, cude angajați care lucrează în 140 de centre de operațiuni situate în 36 de țări. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
Webhelp România este Hubul Digital al Grupului și prinicipalul angajator francez din România.
Fondată în anul, Webhelp România a crescut constant, de la 200 la peste 2000 de angajați în cele 4 locații din București, Ploiești, Galați și Iași. Portofoliul nostru de clienți numără peste 30 de mărci, inclusiv: Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN