BDR - for EMEA region (Italian)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor cu tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere și expansiune rapidă și căutăm un reprezentant pentru dezvoltarea afacerilor (BDR) care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


Avem nevoie de cineva care este dornic să-și dezvolte cariera în vânzări interne și care va fi practic, de încredere și angajat. Această persoană va fi un membru vital al echipei, așa că trebuie să fie capabilă să prioritizeze în mod eficient, să lucreze eficient și să execute obiectivele organizaționale cu cea mai mare urgență și angajament. Și la fel ca orice altă poziție la Acronis, căutăm oameni care întruchipează toate cele 5 valori ale companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.


Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol instrumental și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere a Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-un ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu de lucru. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.


Ce vei face
  • Gestionați clienții potențiali alocați, înregistrările tranzacțiilor cu partenerii și contactele de afaceri alocate de Acronis, care îndeplinește SLA-urile corporative (acorduri de nivel de servicii)
  • Calificați noi clienți potențiali și transformați-i în oportunități de vânzări prin:
    • Toate formele de apeluri de ieșire
    • Prospectarea
    • Cererea de trimiteri
    • Vânzare încrucișată/Vânzare în plus
    • Apel la rece
    • Inbound Marketing generat de clienți potențiali
    • Clienti potențiali generați de parteneri (înregistrări oferte)
  • Aliniați-vă cu partenerul de canal pentru cotații și/sau propuneri pentru a califica toate înregistrările de oferte și cererile primite ale partenerilor pentru numere de piesă sau clarificări despre produse
  • Dezvoltarea clienților potențiali de vânzări - creșteți numele în clienți potențiali, potențiali în potențiali și potențialii în oportunități
  • Realizați actualizarea și descoperirea contactelor în conturile pe care le prospectați
  • Documentați toate activitățile de afaceri în sistemul CRM (Salesforce.com), inclusiv toate activitățile și contactele cu clienții potențiali, partenerii de canal, conturile, contactele de afaceri, interacțiunile, întâlnirile, documentele etc.
  • Trimiteți rapoarte conducerii pentru a vă asigura că integritatea datelor și KPI-urile sunt urmărite corect
  • Îmbunătățiți continuu cunoștințele generale despre produsele și serviciile Acronis pentru a asigura o cunoaștere completă a tuturor domeniilor de operare
  • Introduceți clienți potențiali, contacte de afaceri, parteneri la Serviciile profesionale atunci când este necesar
  • Participați la cursuri sponsorizate de companie după cum este solicitat
  • Oferiți echipei de marketing informații de contact actualizate și feedback-ul clienților pentru campaniile de marketing în curs, după cum este necesar
  • Promovați și asistați la planificarea conferințelor, atelierelor și evenimentelor webinar, după cum este necesar
  • Participați potențial la evenimente ale clienților sau ale partenerilor de canal


Ce aduci (experiență și calificări)


  • Limba engleză + italiană fluentă, orice altă limbă europeană sau din Orientul Mijlociu reprezintă un plus
  • Pasiune
  • Angajament
  • Atitudine pozitiva
  • Jucător în echipă
  • Vânător
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu în schimbare rapidă
  • Flexibil, jucător de echipă, deschis la schimbări în responsabilități și strategii
  • Abilitatea de a se conecta cu oamenii
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală
  • Cunoscătoare din punct de vedere tehnologic și internet
  • Abilitatea de a învăța rapid concepte software/tehnice
  • Abilități organizate, autodirijate și puternice de prioritizare / simț al urgenței
  • Personalitate energică, motivată, multi-tasking
  • Inovator, colaborativ, rezolvator de probleme


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?