Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Gral Medical a reusit sa implementeze servicii noi si eficiente pentru a veni in intampinarea pacientilor cu o alternativa la sistemul de sanatate existent. Astfel, in scurt timp, Gral Medical a devenit cea mai dinamica companie de servicii medicale din Romania. Perseverenta, performanta, serviciile personalizate, inovatia si rezultatele obtinute stau la baza diferentierii sale pe piata serviciilor medicale private din Romania.
Grupul Gral Medical a reusit sa construiasca o retea de 54 centre medicale in 8 judete din tara, dintre care 14 laboratoare, 28 centre regionale de recoltare, 14 clinici (din care 3 centre de imagistica medicala) si 4 spitale oncologice, Spitalul OncoFort din capitala cu 3 sectii (radioterapie, chimioterapie si dializa), Spitalul OncoFort Ploiesti, Spitalul OncoFort Craiova si Spitalul OncoFort Pitesti, unde lucreaza peste 1200 de medici si asistente.
Cerinte
- Ai studii in domeniu (facultatesi master de specialitate)
- Detii ALP si Malpraxis vizate la zi
- Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare
- Iti place sa lucrezi in echipa
- Ai minime cunostinte MS Office
- Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)
- Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)
Responsabilitati:
- Verificarea calibrarilor conform sistemului calitatii,
- Prelucrarea probelor si interpretarea rezultatelor conform procedurilor,
- Asigurarea validarii tehnice a rezultatelor, precum si rezolvarea problemelor care pot aparea in activitatea de laborator,
- Anuntarea urgentelor si luarea deciziei, impreuna cu medicul de laborator, necesitatii repetarii testelor
- Participarea la raportul de garda
- Executarea tehnicilor de laborator-hematologie,biochimie,coagulare, imunologie, biochimie urini, sediment , coprocitograma(dupa caz).
Ce iti oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training si cursuri de perfectionare
- Colectiv tanar si dinamic
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei