Blockchain Independence and Risk Management, Assistant Director 1

La EY, vei avea șansa de a construi o carieră la fel de unică ca și tine, cu o scară globală, sprijin, cultură incluzivă și tehnologie pentru a deveni cea mai bună versiune a ta. Și ne bazăm pe vocea și perspectiva ta unice pentru a ajuta și EY să devină și mai bun. Alăturați-vă nouă și construiți o experiență excepțională pentru dvs. și o lume de lucru mai bună pentru toți.


În mediul serviciilor profesionale, gestionarea adecvată a riscurilor este fundamentală pentru furnizarea cu succes a serviciilor clienților noștri și pentru promovarea și protejarea mărcii noastre. În cadrul EY, grupul Risk Management (RM) acoperă mai multe domenii de risc (de exemplu, audit Independență, anti-mită, anti-spălarea banilor, protecția datelor, riscul întreprinderii și de afaceri și alte domenii de risc și reglementare) și este responsabil de promovare. , protecție și sprijin pentru managementul riscurilor și independența în cadrul afacerii. Grupul își propune să mențină standardele noastre de afaceri, să mențină și să sporească valoarea mărcii și să se asigure că firma respectă regulile și reglementările impuse acesteia în legătură cu desfășurarea activității sale.


Ocazia


Veți face parte din echipa Global Blockchain, un grup inovator și colaborativ de dezvoltatori tehnici, criptografi, matematicieni și strategi de afaceri care sunt dedicați aplicării tehnologiei blockchain și dezvoltării de produse de clasă mondială. La EY, veți ajuta clienții noștri, unele dintre cele mai influente companii, să exploreze aplicații emergente și să transforme modul în care lumea face afaceri prin sprijinirea mai multor funcții de management al riscului (RM) și de independență. Sprijinul oferit de rolul dvs. va fi alături de profesioniștii care servesc clienții (de exemplu, parteneri/principali, directori, manageri superiori) și lideri și grupuri de afaceri interne din Global Blockchain.


Responsabilitățile tale cheie


Responsabilitățile dvs. de zi cu zi vor fi variate și vor acoperi un spectru larg de activități desfășurate de funcția de Independență așteptată de un director asistent, incluzând cel puțin unele dintre următoarele:


  • Oferirea de consiliere și îndrumări partenerilor și profesioniștilor EY în ceea ce privește aspectele de independență legate de acceptarea noilor clienți de audit și non-audit.
  • Efectuarea evaluării/analizei de prim nivel a evaluărilor independenței de audit, inclusiv evaluarea permisibilității serviciilor care nu sunt de audit, precum și a relațiilor de afaceri, financiare și de angajare existente pe care firma le are cu potențiali noi clienți de audit.
  • Răspunsul la întrebările generale privind independența din partea afacerii legate de servicii non-audit, relații de afaceri, procese de independență și alte chestiuni.
  • Furnizarea de sprijin general, ad-hoc pentru proiecte și alte echipe de implicare.
  • Răspunsul la întrebări tehnice de independență din partea afacerii referitoare la o varietate de subiecte care pot include servicii non-audit, relații de afaceri, independență personală, operațiuni de afaceri și alte chestiuni.
  • Supravegherea și monitorizarea sistemelor, proceselor și procedurilor noastre de independență, asigurându-ne că îndeplinim cerințele noastre oferind servicii de calitate la cele mai înalte niveluri.
  • Sprijinirea formării de relații de afaceri, cum ar fi alianțe globale, relații cu furnizorii și sponsorizări non-profit.
  • Sprijinirea creării și execuției de acorduri inter-oficii pentru a permite dezvoltarea și finanțarea globală a produselor blockchain.
  • Sprijinirea creării de memorii pentru a obține alinierea de la părțile interesate cheie, cum ar fi Independența, Managementul Riscului (RM) și Biroul Consiliului General (GCO), pentru a promova obiectivul cheie legat de blockchain-ul EY.
  • Conducerea și facilitarea prezentărilor pe chestiuni cheie legate de blockchain cu directori de la Risk Management (RM), Independence și General Council Office (GCO).
  • Sprijinirea managerilor superiori și a directorilor în rezolvarea, documentarea și comunicarea potențialelor încălcări ale Independenței.
  • Sprijinirea managerilor superiori și a directorilor în inițiative/campanii legate de independență.
  • Sprijin ad-hoc al altor părți ale echipei de independență UKI.


Abilități și atribute pentru succes


  • Abilitatea de a lucra la termene pre-determinate și de a îndeplini obiectivele sub presiune.
  • Abilitatea de a construi relații de lucru puternice cu liniile de servicii și de a dezvolta o înțelegere excelentă a afacerii lor.
  • Abilități puternice de analiză și interpretare cu o atenție excelentă la detalii.
  • Adaptabil și flexibil, cu bune abilități de lucru în echipă și capacitatea de a face mai multe sarcini.
  • Abilitatea de a lucra independent la sarcini și de a ridica întrebări/preocupări după cum este necesar.
  • Antecedente și/sau experiențe legate de sprijinirea sarcinilor de management al riscului (RM) și de independență.


Pentru a vă califica pentru acest rol trebuie să aveți:


  • Abilități puternice de analiză și interpretare cu o atenție excelentă la detalii.
  • Adaptabilitate și flexibilitate cu bune abilități de lucru în echipă și capacitatea de a face mai multe sarcini.
  • Abilitatea de a gândi strategic și de a gestiona concepte complexe.
  • Foarte motivat cu dorința de a căuta noi modalități de îmbunătățire a serviciilor noastre pentru clienții interni.
  • Abilitatea de a lucra la termene pre-determinate și de a îndeplini obiectivele sub presiune.
  • Abilitatea de a lucra independent cu abilități excelente de comunicare și organizare.
  • Abilitatea de a crea și de a livra prezentări directorilor cheie.
  • Abilități bine dezvoltate analitice, interpersonale și de comunicare (atât verbale, cât și scrise) în limba engleză.
  • Nivel mediu de cunoștințe în MS Office.
  • Candidatul trebuie să fie dispus să se prezinte fie la biroul din New York, fie din Londra


Ceea ce oferim


Ca parte a acestui rol, veți lucra într-o echipă globală extrem de integrată, cu oportunitatea și instrumentele de a vă dezvolta, dezvolta și conduce cariera înainte. Aici, puteți combina oportunitatea globală cu munca flexibilă. Pachetul de beneficii EY depășește, de asemenea, concentrându-se pe bunăstarea dumneavoastră fizică, emoțională, financiară și socială. Recruitorul dumneavoastră vă poate vorbi despre beneficiile disponibile în țara dumneavoastră. Iată o imagine a ceea ce oferim:


  • Învățare continuă: veți dezvolta mentalitatea și abilitățile de a naviga în orice va urma.
  • Succesul definit de dvs.: vă vom oferi instrumentele și flexibilitatea, astfel încât să puteți avea un impact semnificativ, în felul dvs.
  • Leadership transformator: îți vom oferi informațiile, instruirea și încrederea pentru a fi liderul de care are nevoie lumea.
  • Cultura diversă și incluzivă: vei fi îmbrățișat pentru ceea ce ești și împuternicit să-ți folosești vocea pentru a-i ajuta pe ceilalți să o găsească pe a lor.


Vă rugăm să aplicați pentru acest rol numai prin linkul „Aplicați” (nu prin biroul local). Aplicația ta va fi apoi direcționată către echipa de recrutare corespunzătoare.


Experiența excepțională EY. Este al tău să construiești.


EY | Construind o lume care muncește mai bine


EY există pentru a construi o lume mai bună a muncii, ajutând la crearea de valoare pe termen lung pentru clienți, oameni și societate și pentru a construi încrederea pe piețele de capital.


Activate de date și tehnologie, diverse echipe EY din peste 150 de țări oferă încredere prin asigurare și ajută clienții să crească, să se transforme și să opereze.


Lucrând în domeniul asigurării, consultanței, dreptului, strategiei, impozitelor și tranzacțiilor, echipele EY pun întrebări mai bune pentru a găsi noi răspunsuri la problemele complexe cu care se confruntă lumea noastră astăzi.


EY este un angajator cu șanse egale, cu acțiuni afirmative, care oferă șanse egale de angajare solicitanților și angajaților, indiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate/exprimare de gen, origine națională, statut de veteran protejat, statut de dizabilitate sau orice alt alte temeiuri protejate din punct de vedere juridic, inclusiv dosarele de arestare și condamnare, în conformitate cu legea aplicabilă.


EY se angajează să ofere acomodare rezonabilă persoanelor cu dizabilități. Dacă sunteți o persoană calificată cu dizabilități și fie aveți nevoie de asistență pentru a aplica online, fie trebuie să solicitați o adaptare în timpul procesului de interviu, vă rugăm să sunați la 1-800-EY-HELP3, tastați Opțiunea 2 (întrebări legate de resursele umane) și apoi tastați Opțiunea 1 (Centrul de servicii partajate de resurse umane), care vă va direcționa către Echipa de servicii partajate de talent a EY sau vă va trimite un e-mail asistenței pentru clienți SSC la ssc.customersupport@ey.com.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EY pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EY pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EY locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?