Brand Activation Coordinator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume , cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și a transformării digitale pe piețele emergente .


La Vodafone credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin tehnologia noastră, lucrăm pentru a elimina diferențele existente și a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.


Veți fi responsabil de următoarele responsabilități:


  • În calitate de Coordonator de Activare a Brandului, ar trebui să dai viață spiritului mărcii printr-un plan de activare a mărcii (evenimente, sponsorizări, inovații/activări în digital), în conformitate cu strategia de comunicare și poziționarea mărcii;
  • Dezvoltați, implementați și analizați succesul pentru toate activările/inițiativele de brand; definirea obiectivelor proiectului și supravegherea controlului calității pe tot parcursul ciclului de viață al fiecărui proiect, lucrând în parteneriat cu echipele de producție relevante, studiourile creative și agenția BTL;
  • Dețineți și conduceți execuția completă a evenimentelor relevante, sponsorizărilor și activărilor, inclusiv promoțiilor, activelor de merchandising promoțional, execuția în magazin, activarea influențelor, activările digitale și SM;
  • Gestionați ciclul de viață al proiectului pentru a asigura finalizarea la timp a livrabilelor în limita bugetului;
  • Conduceți cuvântul în gură folosind idei experiențiale și activări și aduceți idei noi la masă


Ce aduci?


  • O înțelegere solidă a marketingului experiențial și a experienței de brand în industrie, inclusiv perspective, măsurare și cele mai bune practici;
  • Experiență în construirea de concepte creative, dezvoltarea și implementarea de evenimente, activări, sponsorizări și inovare digitală.


Trebuie să aibă calificări tehnice/profesionale și expertiză:


  • Cel puțin 3-5 ani experiență în domeniul Evenimente și Marketing
  • Abilități puternice de management de proiect și negociere
  • Abilități excelente de organizare, comunicare, rezolvare de probleme și analitică, împreună cu capacitatea de a conduce toți partenerii și agențiile implicate în executarea proiectelor, evenimentelor și campaniilor.
  • Cunostinte cu Microsoft Office
  • Abilitatea de a face naveta (permis de conducere)


De ce Vodafone?


  • Suntem certificati Top Employers pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
  • Ne pasă să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
  • Ne dorim o lume mai conectată, incluzivă și durabilă ;
  • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon ;
  • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
  • Cu noi poți fi tu însuți , poți împărtăși inspirația, poți îmbrățișa noi oportunități, poți să prosperi și să faci o diferență reală;


Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de muncă motivant și incluziv , unde talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat . Promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi încurajăm în mod activ pe toată lumea să facă parte din călătoria noastră.


Alăturați-vă Vodafone România astăzi!

Impreuna putem!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vodafone locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?