Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
- analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
- intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei.
-
sustine brandul alocat rin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
-
managementul stocurilor – evaluare lunara
-
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
-
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
- se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
- analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
- gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii
- negociaza cu furnizorii(dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui prêt de raft competitiv.
- colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare.
Cerinte:
- studii superioare (preferabil medicale sau de marketing);
- minim 5 ani experienta pe o pozitie similara;
- excelente abilitati de comunicare si relationare;
- capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere; orientare catre client, initiativa, dinamism;
- buna cunoastere a limbii engleze;
- cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer);
permis de conducere categoria B