Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
Concepe planul de marketing si vanzari pe brandul gestionat si urmareste implementarea acestuia;
Defineste linia strategica a brandului in functie de strategia companiei;
Planifica campaniile de promovare catre consumatori si retailer;
Analizeaza si monitorizeaza evolutia produselor distribuite de companie in functie de volume de vanzari, profitabilitate si produse similar existente la vanzare in piata;
Calculeaza profitabilitatea pe canalele de distributie agreate si propune masuri de crestere;
Urmareste derularea contractelor cu partenerii;
Urmareste evolutia vanzarilor si reactia consumatorilor la noile campanii;
Analizeaza concurenta si propune masuri pentru optimizarea serviciilor;
Este responsabil de managementul stocului pe brandurile proprii, de planificarea si plasarea comenzilor;
Elaboreaza rapoarte periodice privind activitatea de marketing desfasurata.
Cerinte:
Studii superioare;
Experienta pe un post similar intr-o companie cu distributie FMCG constituie avantaj;
Limba engleza nivel avansat;
Cunostinte operare calculator; MS Office (Word, Excel, PowerPoint) nivel avansat;
Atentie la detalii, excelente abilitati de comunicare, creativitate, seriozitate.
Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial motivant
Tichete de masa
Asigurare medicala
Mediu de lucru placut