Unde vrei sa mergi?
Rolul de Brand Manager face parte din echipa de Cluster Marketing din Divizia Consumer Health.
Postul va fi situat in: Bucuresti.
Cod de referință: CH_BM
Deblocați-vă potențialele
// Licență universitară, de preferință studii medicale-farmaceutice și/sau de marketing;
// Experienta de minim 5 ani din care minim 3 ani in domeniul farmaceutic sau FMCG;
// Abilitatea de a înțelege mecanismele pieței și nevoile clienților;
// Gândire și lucru analitic
// Orientat pe rezultat și performanță
// Abilități puternice de management al costurilor (P&L).
// Ownership mindset // Pionier, mentalitate inovatoare;
// Abilități puternice de comunicare și colaborare;
// Autonomie;
// Limba engleză fluentă (scris și vorbit);
// MS Office avansat;
Fă ceva care te mișcă
// Conducerea implementării strategiilor de categorii de cluster în Grupul de Țări (România/Bulgaria/Moldova); adaptarea materialelor suport pentru a facilita execuția strategiei la nivel local prin intermediul echipelor interfuncționale locale de activare a mărcii (TM, KAM, Field Sales, etc).
// Responsabil de dezvoltarea vânzărilor și profitului mărcilor atribuite în cadrul Grupului de Țară, inclusiv dezvoltarea cotei de piață.
// Conducerea dezvoltării planurilor anuale de activare multicanal pentru a reflecta specificitățile și nevoile locale (de exemplu, detalii medicale). // Conduce agențiile de publicitate/marketing și partenerii interni LMR pentru a localiza materialele de marketing cluster la cerințele locale.
// Gestionează și controlează bugetul de promovare și informare (P&I) referitor la toate activitățile de marketing pentru mărcile atribuite.
// Coordonează distribuirea de mostre medicale gratuite pentru produse OTC pentru organizația locală în conformitate cu legislația locală.
// Contribuție cu expertiză locală și perspective în dezvoltarea strategiei de activare a clusterului pe termen scurt și mediu pentru categoria respectivă, precum și pipeline de inovare pe termen scurt, mediu și lung.
// Monitorizează și controlează dezvoltarea categoriei și competitivă, precum și execuția și urmărirea lansării în cadrul grupului de țări.
// Furnizați actualizări regulate cu privire la vizionările și evoluțiile categoriilor și mărcii managerilor de categorii de cluster, precum și echipei de conducere a grupului de țară, inclusiv recomandări despre cum să îmbunătățiți sau să accelerați în continuare performanța mărcii.
// Asigură conformitatea tuturor activităților legate de marcă cu reglementările de sănătate și siguranță, codurile etice ale asociației (de ex. ARPIM, RASCI), precum și toate politicile, procedurile și regulile interne ale companiei.
Fii parte din ceva mai mare
Timp de aplicare
07.09.2022 - 21.09.2022
Cod de referinta
CH_BM
Divizia
Sănătatea Consumatorului
Companie
Bayer SRL
Locație
1 post in Bucuresti – Romania
Confidentialitatea este garantata! Doar candidații pe lista scurtă vor fi contactați!
Data limită de depunere a cererilor: 21.09.2022