Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru companie antreprenoriala, cu pozitie consolidata si trend ascendent solid in piata de distributie a produselor cosmetice profesionale (sales & marketing), recrutam BRAND MANAGER (f / m).
Noul coleg va avea un rol esential in cresterea performantei portofoliului alocat, dezvoltand si implementand strategii, planuri si activitati de marketing in acord cu obiectivele de brand si cu obiectivele companiei.
Responsabilitati:
- participa activ la definirea obiectivelor si strategiei de marketing pentru brandurile alocate
- dezvolta si executa planul de marketing pentru brandurile din portofoliu
- creeaza si conduce campanii de promovare pentru branduri, lucrand in stransa colaborare cu alti colegi implicati in proiect (Digital Specialist, Sales Managers / Rep, Logistica etc.), precum si cu furnizori externi (agentii de publicitate, furnizori de materiale POS)
- managementul lansarilor de noi produse: propunerea si executarea campaniilor de lansare
- propune si organizeaza activari de brand dedicate clientilor si / sau consumatorilor finali
- initiaza si coordoneaza campaniile online pentru brandurile gestionate; colaboreaza cu Specialistul Digital pentru atingerea obiectivelor
- urmareste cifrele de vanzari, in mod proactiv realizeaza analize pe baza datelor existente si propune actiuni corective / idei pentru cresterea brandurilor din portofoliu
- monitorizeaza preturile produselor alocate si ale competitiei si propune actiuni in linie cu obiectivele de brand
- se informeaza constant cu privire la piata si consumatori, analizeaza date, extrage insight-uri si le valorifica in actiuni ulterioare
- urmareste administrarea de zi cu zi a brandurilor precum: urmarirea bugetului anual de brand, a bugetului alocat fiecarui proiect, completarea / ajustarea comenzilor formulate de Departamentul Logistica
- construieste si deruleaza relatii profesionale durabile si eficiente cu partenerii interni si externi, privind activitatile desfasurate
Experienta si cunostinte:
- experienta relevanta in marketing, preferabil piata FMCG sau pharma (dermatocosmetice / OTC)
- foarte buna intelegere a activitatii de marketing digital
- experienta in construire si gestionare bugete de marketing
- cunostinte temeinice de brand management si comerciale
- cunostinte avansate de limba engleza si MS Office
Competente:
- orientare catre client, performanta si imbunatatire continua
- planificare, organizare si rezolvare de probleme
- creativitate si translatare in planuri si actiuni concrete
- creator de relatii si excelent lucru in echipa
- perspectiva sistemica; abilitatea de a gestiona date incomplete si de a construi sisteme integrate
- initiativa, perseverenta, integritate
Se ofera pachet compensatoriu competitiv, mediu de lucru prietenos si stabil, satisfactia rezultatelor pe baza initiativelor personale.
Va ganditi ca sunteti candidatul potrivit? Nu ezitati sa aplicati pana pe data de 22 decembrie 2020.
Toate CV-urile vor fi tratate cu maxima confidentialitate.
Multumim tuturor celor care aplica. Numai candidatii eligibili vor fi contactati.