Brand Media Analyst or Senior Analyst, Marketing (Bangkok Based, relocation provided)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Agoda


Agoda este o platformă online de rezervare a călătoriilor pentru cazare, zboruri și multe altele. Construim și implementăm tehnologie de ultimă oră care conectează călătorii cu peste 2,5 milioane de locuri de cazare la nivel global. Cu sediul în Asia și parte a Booking Holdings, cei peste 4.000 de angajați ai noștri care reprezintă peste 90 de naționalități promovează un mediu de lucru bogat în diversitate, creativitate și colaborare. Inovăm printr-o cultură a experimentării și a proprietății, sporind capacitatea clienților noștri de a experimenta lumea.


rezumat


Agoda este încă destul de nou în marketingul mărcii – în ultimii câțiva ani, am parcurs un drum lung și suntem încântați de calea de urmat.


Pentru a ni se alătura călătoriei noastre, căutăm un Brand Media Analyst care să gestioneze planificarea, execuția și raportarea campaniilor pe platformele digitale și să aibă relații proprii cu diverși parteneri, inclusiv Facebook, Google și agenții media externe.


Această persoană va avea ocazia să învețe și să se dezvolte cu echipa globală de Brand Marketing cu sediul în Thailanda. Ei vor juca un rol cheie în analiza tuturor tipurilor de date ale campaniei pentru a oferi informații care vor modela strategia echipei și vor îndeplini ambiția noastră de a crea un brand antrenant și semnificativ în spațiul tehnologiei și al călătoriilor.


Acest rol are la bază Centrul de operațiuni globale al Agoda din Bangkok, Thailanda, oferind solicitantului de succes șansa o dată în viață de a lucra într-unul dintre cele mai interesante și mai rapide orașe din lume, aproape de unele dintre cele mai emblematice. destinații de călătorie, cu o echipă distractivă și talentată. Oferim relocare completă pentru tine și familia ta și beneficii excelente.


Despre Echipa Brand


Suntem gardienii mărcii Agoda, având misiunea de a face din Agoda un nume de încredere în călătoriile globale. Domeniul nostru de aplicare este larg și cuprinde diverse proiecte și colaborări cu alte departamente de la Agoda. Într-o săptămână dată, am putea lucra la crearea și activarea campaniei (inclusiv cercetarea consumatorilor, strategia, managementul agenției, planificarea media, măsurarea și testarea), producerea de active pentru diferitele canale de marketing ale Agoda și site-ul și aplicația noastră sau proiectarea oficială Agoda. marfă pentru birourile noastre din întreaga lume. Ne asigurăm că marca arată întotdeauna și sună cel mai bine în tot ceea ce facem, fie pe scena mondială, fie într-un buletin informativ al companiei.


Echipa Brand este diversă, reprezentând strategi, planificatori media, manageri de proiect, manageri de marcă, creatori și nu numai, din diferite medii sociale. Avem în comun dragostea pentru călătorii (și ofertele de călătorie) și pasiunea pentru a găsi modalități distractive și inovatoare de a aduce brandul Agoda în lume.


În acest rol, vei ajunge la:


  • Experiment: Efectuați teste A/B pe platforme precum Facebook, Instagram și YouTube pentru a demonstra impactul activității campaniei asupra gradului de cunoaștere a mărcii
  • Executați: dețineți performanța tuturor campaniilor digitale și sociale, optimizați valorile esențiale ale campaniei și urmăriți datele pentru a vă asigura că mass-media corespunde planului
  • Învățați: comunicați rezultatele testelor și învățările campaniei echipei și părților interesate mai largi prin analize cuprinzătoare, raportare și vizualizare a datelor. Dezvoltați învățăminte cheie pentru diferite platforme și piețe media
  • Colaborare: stabilirea legăturii cu agențiile media externe pentru planificarea, cumpărarea și execuția media offline (de exemplu, TV, OOH, tipărit) și consolidarea datelor și analizei media cu activitatea digitală desfășurată în interior


Ce vei avea nevoie pentru a reuși:


  • Cel puțin o diplomă de licență în matematică, marketing, comunicare, afaceri sau alt domeniu conex
  • Cel puțin 2 ani experiență în posturi analitice
  • Bune cunoștințe Hadoop/SQL și Tableau
  • Bună cunoaștere a statisticilor și a practicilor de prelucrare a datelor (calcularea valorilor p, curățarea și normalizarea datelor, regresii etc.)
  • Cunoștințe avansate de Excel, foarte confortabil folosind VLOOKUP și Pivot Tables
  • Capacitate mare de gestionare a proiectelor, măsurare și planificare; preluarea proprietății de la început până la sfârșit
  • Înțelegerea platformelor de gestionare a campaniilor, inclusiv Google Ads și Facebook Business Manager, este un plus


#STRA#ANLS#MRKT#3 #sanfrancisco #sanjose #losangeles #sandiego #oakland #denver #miami #orlando #atlanta #chicago #boston #detroit #newyork #portland #philadelphia #dallas #houston #austin #seattle #washdc #tirana #yerevan #sydney #melbourne #perth #vienna #graz #linz #baku #minsk #brussels #antwerp #ghent #charleroi #liege #saopaolo #sofia #toronto #vancouver #montreal #shanghai #beijing #shenzhen #zagreb #cyprus #prague #Brno #Ostrava #copenhaga #cairo #alexandria #giza #estonia #helsinki #paris #nice #marseille #rouen #lyon #toulouse #tbilisi #berlin #munich #hamburg #stuttgart #cologne #frankfurt #dusseldorf #dortmund #essen #Bremen #leipzig #dresden #hanover #nürnberg #athens #hongkong #budapest #bangalore #newdelhi #jakarta #bali #bandung #dublin #telaviv #milan #rome #naples #turin #palermo #venice #bologna #florence #tokyo #osaka#yokohama #nagoya #okinawa #fukuoka #sapporo #amman #irbid #riga #beirut #tripoli #vilnius #luxembourg #kualalumpur #malta #chisinau #amsterdam #oslo #jerusalem #manila #warsaw #krakow #sintra #lisbon #porto #braga #cascais #loures #amadora #almada #doha #alrayyan #bucharest #moscow #saintpetersburg #riyadh #jeddah #mecca #medina #belgrade #singapore #bratislava #capetown #johannesburg #seoul #barcelona #madrid #valencia #seville #bilbao #malaga #oviedo #alicante #paspalmas #zaragozbanga #stockholm #zurich #geneva #basel #taipei #tainan #taichung #kaohsiung #phuket #bangkok #istanbul #ankara #izmir #dubai #abudhabi #sharjah #london #manchester #liverpool #edinburgh #kiev #hcmc #hanoi #sanaa #taiz #aden #gibraltar #marrakech #lodz #wroclaw #poznan #greensk #szczecin #bydgoszcz #lublin #katowice #rio #salvador #fortress #brasilia #below #belem#manaus #curitiba #portoalegre #saoluis reprezentarea datelor analiza datelor SQL analitica datelor analytics python (limbaj de programare) data mining data science r (limbaj de programare) tableau abilități analitice vizualizarea datelor baze de date analiză de afaceri business intelligence (bi) microsoft sql server statistici de învățare automată microsoft power bi java finance shopee traveloka google facebook ctrip trip.com makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscannercom makemytrip grab amazon panda (software) inteligență artificială (ai) tehnologia informației capital one accenture upwork deloitte mckinsey bain microsoft uber lyft gojek lazada alibaba shopify expedia skyscanner


Angajator cu șanse egale


La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.


Vom păstra cererea dvs. la dosar, astfel încât să vă putem lua în considerare pentru viitoarele posturi vacante și să puteți solicita oricând să vă ștergeți datele din dosar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate.


Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Agoda pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Agoda pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Agoda locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?