Locatie: Bucuresti
Departament: Trade Marketing Planning & Analysis
Raportare catre: Trade Marketing Planning & Analysis Manager
Rol: perioada determinata pana la 31 DECEMBRIE 2023 (2ani si 3 luni)
Responsabilitati:
In rolul de Budget Administration Specialist, vei fi responsabil de:
· Gestionarea aspectelor administrative legate de subdepartamentul Commercial Planning (General Trade, Leisure şi Key Accounts) din cadrul functiunii Vanzari;
· Asigurarea unui nivel precis de administrare şi monitorizare a bugetului şi a contractelor, responsabil de gestionarea proceselor aferente bugetului de marketing şi bugetului operational;
· Inregistrarea exactă a cheltuielilor pe centre de cost şi comenzi interne pentru toate cheltuielile departamentului;
· Administrarea si revizuirea bugetului OPEX pentru toate Sales Office-urile din tara;
· Oferirea de suport titularilor de buget in exercitiile de planificare (LE,ASP,SPC), SPOC pentru departamentul Financiar;
Cerinte:
· Studii superioare ( preferabil Economie sau Administrarea Afacerilor);
· 2-3 ani experienta in domeniul administrarii si planificarii bugetare;
· Experienta in mangementul contractelor reprezinta un plus;
· Microsoft Office Excel, SAP, Entersoft;
· Limba Engleza, nivel mediu;
· Cunostinte financiare;
· Abilitati analitice, de planificare si organizare; abilitati de comunicare;
· Abilitati de administrare a bugetului alocat;