Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile inginerie, inginerie economica, economic, administrarea afacerilor, marketing sau constructii civile;
Cunostinte in domeniul electric, electromecanic, instalatii electrice, centrale termice, UPS;
Cunostinte in domeniul property management & facility management;
Abilitati avansate de comunicare si relationare;
Minimum 1 an experienta relevanta intr-o pozitie similara, in domeniul cladirilor de birouri sau/si centrelor comerciale tip mall / strip mall, sau de minimum 2 ani in facility/property management;
Utilizator PC (MS Office)
Limba engleza – nivel mediu
Orientat catre client
Capacitate de lucru cu taskuri multiple
Permis de conducere
Responsabilitati:
Raspunde pentru buna functionare a tuturor instalatiilor si echipamentelor tehnice (electrice, mecanice, termice, de climatizare si acces), manifestand o atitudine proactiva in ceea ce priveste identificarea eventualelor probleme si remedierea lor imediata sau cat mai rapid posibil, prin angajarea resurselor tehnologice şi umane necesare
Solicita resursele derularii contractului- personal, consumabile, materiale.
Asigurarea respectarii planurilor de curatenie, mentenanta.
Se asigura ca se respecta procedurile de lucru: pontaje, condici de prezenta,
Se asigura ca personalul poarta echipamentele de lucru si de protectie
Se asigura ca primeste planul de mentenanta preventiva de la departamentul de facility
Preia si rezolva solicitarile venite de la client
Verifica reparatiile si serviciile din sarcina Chiriasilor cu privire la echipamentele tehnice
Supravegheaza lucrarile subcontractorilor
Se asigura ca se respecta interventiile programate
Asigura comunicarea intre chirias/client/ prestator
Participa la sedinte legate de status cladire
Asigurarea satisfactiei clientului
Oferta:
Pachet salarial atractiv
Masina de serviciu
Alte beneficii: asigurare medicala, tichete de masa, bonusuri.