Business Account Technical Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!

Te vom recruta din siguranța casei tale și te vom pregăti pentru provocările din această perioadă - pentru moment, activitatea noastră se desfășoară de la distanță. 

Ce căutăm:

In calitate de Technical Support Manager vei fi responsabil pentru calitatea serviciului si satisfactia clientului, in conformitate cu SLA-ul agreat, precum si cu lansare si urmarire actiunilor de imbunatatire a calitatii si satisfactiei.

Ce trebuie să faci:

  • Proiectarea si documentarea solutiilor tehnice oferite clientului
  • Adaptarea modelul operational la nevoile clientului
  • Analiza de risk operational, la modificarile operate in retea, asupra solutiei clientului
  • Identificare proactiva a necesitatilor clientului si a oportunitatilor de crestere a afacerii
  • Analiza parametri de calitate, lansare si urmarire de actiuni necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si satisfactiei client
  • Promovare interese client in interiorul ORO
  • Oferirea de consultanta tehnica la nivel expert pentru solutia existenta sau viitoare a clientului (LAN, WAN, DC)
  • Analizare periodica a performantei oferite de solutie pentru client: incidente, disponibilitate, capacitate, tendinte, probleme, schimbari de serviciu, SLA si neconfirmitati.
  • Ofera clientului ORO livrabile ca: rapoarte lunare, programe de imbunatatire a serviciului, analiza si raportare de SLA

Ce trebuie să știi:

Cunostinte profesionale:

Cunostinte avansate de retele IP, virtualizare,servicii IT, VOIP, integrare solutii;

 

Competente:

  • Analiza anomaliilor si realizarea corectiilor
  • Instrumente si metode de analiza
  • Autonomie
  • Orientare catre client si servicii
  • Abilitatea de a oferi consultanta in domeniul managementului calitatii
  • Rezolvarea cererii pentru un serviciu post vanzare
  • Management de proiect

Educatie si experienta:

  • Licentiat in Electronica/Telecom sau Automatica/Calculatoare
  • Experienta avansata in retele IP si protocoale de routare si voce;
  • Engleza fluenta, MS Office
  • Experienta relevanta in Telecom, coordonare de proiect
  • Cunostintele GSM, GPRS/UMTS - avantaj

 

Ce câștigi:

  • Bonusuri de performanță - pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
  • Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
  • Tichete de masă electronice;
  • Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
  • #WFH;
  • Abonament profesional GSM;
  • Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
  • Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
  • Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
  • Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
  • și mult mai multe!

Vino și lucrează pentru o companie #TopEmployer. Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.

Aplică și hai să stăm de vorbă!

La Orange, poți.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Orange Romania SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Orange Romania SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Orange Romania SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?