Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!
Te vom recruta din siguranța casei tale și te vom pregăti pentru provocările din această perioadă - pentru moment, activitatea noastră se desfășoară de la distanță.
Ce căutăm:
In calitate de Technical Support Manager vei fi responsabil pentru calitatea serviciului si satisfactia clientului, in conformitate cu SLA-ul agreat, precum si cu lansare si urmarire actiunilor de imbunatatire a calitatii si satisfactiei.
Ce trebuie să faci:
- Proiectarea si documentarea solutiilor tehnice oferite clientului
- Adaptarea modelul operational la nevoile clientului
- Analiza de risk operational, la modificarile operate in retea, asupra solutiei clientului
- Identificare proactiva a necesitatilor clientului si a oportunitatilor de crestere a afacerii
- Analiza parametri de calitate, lansare si urmarire de actiuni necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si satisfactiei client
- Promovare interese client in interiorul ORO
- Oferirea de consultanta tehnica la nivel expert pentru solutia existenta sau viitoare a clientului (LAN, WAN, DC)
- Analizare periodica a performantei oferite de solutie pentru client: incidente, disponibilitate, capacitate, tendinte, probleme, schimbari de serviciu, SLA si neconfirmitati.
- Ofera clientului ORO livrabile ca: rapoarte lunare, programe de imbunatatire a serviciului, analiza si raportare de SLA
Ce trebuie să știi:
Cunostinte profesionale:
Cunostinte avansate de retele IP, virtualizare,servicii IT, VOIP, integrare solutii;
Competente:
- Analiza anomaliilor si realizarea corectiilor
- Instrumente si metode de analiza
- Autonomie
- Orientare catre client si servicii
- Abilitatea de a oferi consultanta in domeniul managementului calitatii
- Rezolvarea cererii pentru un serviciu post vanzare
- Management de proiect
Educatie si experienta:
- Licentiat in Electronica/Telecom sau Automatica/Calculatoare
- Experienta avansata in retele IP si protocoale de routare si voce;
- Engleza fluenta, MS Office
- Experienta relevanta in Telecom, coordonare de proiect
- Cunostintele GSM, GPRS/UMTS - avantaj
Ce câștigi:
- Bonusuri de performanță - pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
- Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
- Tichete de masă electronice;
- Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
- #WFH;
- Abonament profesional GSM;
- Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
- Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
- Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
- Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
- și mult mai multe!
Vino și lucrează pentru o companie #TopEmployer. Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.
Aplică și hai să stăm de vorbă!
La Orange, poți.