ALTEN România face parte din Grupul ALTEN , Lider în IT și Consultanță în Inginerie. Dezvoltăm soluții tehnice inovatoare și durabile care îndeplinesc nevoile partenerilor noștri locali și internaționali.
Despre pozitia noastra deschisa:
- Acționează ca o legătură între utilizatorii de afaceri/finali și echipele de dezvoltare a sistemelor pentru a transforma nevoile de afaceri în specificații funcționale/caz de utilizare pentru soluții bazate pe software/hardware.
O zi obișnuită poate include următoarele:
- Identifică și analizează nevoile de afaceri, realizează colectarea cerințelor de afaceri și definește domeniul de aplicare și obiectivele;
- Organizează și animă ateliere de lucru cu clienții și/sau cu părțile interesate interne;
- Creează o analiză detaliată a afacerii, subliniind problemele, oportunitățile și soluțiile pentru o afacere. Documentează în mod specific relațiile dintre utilizatorii finali, funcțiile și procesele de afaceri și date;
- Determină clientul să folosească cât mai mult posibil produse și soluții preexistente pentru a răspunde nevoilor afacerii, într-un mod optimizat;
- Traduce nevoile afacerii în specificații funcționale și oferă trasabilitatea acestuia cu nevoile clienților. Menține și actualizează specificația și trasabilitatea acesteia pe durata de viață a produsului/proiectului;
- Rămâneți la curent cu metodele și instrumentele de analiză funcțională și propuneți îmbunătățiri ale practicilor companiei.
Pentru a asigura succesul în acest rol, aveți nevoie de următoarea experiență și abilități:
- Cunoașterea pieței și a cazurilor de utilizare legate de unul/mai multe domenii de expertiză;
- Procese și instrumente de modelare (Word, Excel, Visio, Polarion, PlantUML, draw.io, archimate, SPARX EA);
- Înțelegerea conceptelor legate de rețele, baze de date și alte tehnologii;
- Cunoașterea structurii afacerii;
- Engleza atat oral cat si scris.
Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 2 săptămâni. Orice informație furnizată este tratată ca fiind confidențială.