CE VEI FACE
- Participa la colectarea cerintelor de la unitatile de business, le analizeaza si evalueaza si furnizeaza informatii referitoare la modul de implementare a cerintelor respective, luand in considerare alinierea acestora la functionalitatea sistemelor.
- Identifica in functionalitatea sistemelelor solutii pentru cerintele de business menite sa imbunatateasca eficienta proceselor de business.
- Dezvolta documentele de cerintele functionale pentru sistemele din aria operatiuni si interfetele aferente.
- Recomanda solutii pentru noile cerinte functionale referitoare la sistemele din aria operatiuni in concordanta cu functionalitatea curenta a sistemului.
- Colaboreaza cu aria IT (furnziori interni si externi) pentru implementarea a noi produse si functionalitati pentru sistemele si procesele din aria operatiuni.
- Colaboreaza cu unitatile din Banca pentru identificarea problemelor sistemelor si proceselor din aria operatiuni.
- Colaboreaza cu unitatile de business beneficiare, Directia TI si furnizorii sistemelor si proceselor din aria operatiuni pentru testarea, rezolvarea problemelor si aplicarea in mediul de productie a noilor functionalitati.
- Furnizeaza suportul necesar pentru definirea si eficientizarea proceselor si normelor din aria operatiuni.
CAUTAM
- Persoana de încredere, responsabila, integra si obiectiva.
- Persoana energica, riguroasa si organizata, avand capacitatea sa lucreze cu deadline-uri
- stranse.
- Abilitați analitice și de rezolvare a problemelor, atentie la detalii, spirit de echipă.
CERINTE
- Studii superioare.
- Experienta ca analist de sistem/business in aria operatiuni (instrumente de plata, servicii electronice, trezorerie back office, aplicatii si procese anti money laundering etc).
- Experienta in proiecte de implementare aplicatii/procese specifice ariei de operatiuni bancare din reprezinta un avantaj.
CE PRIMEȘTI
Flexibilitate
- incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00;
- decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana;
- hybrid la noi e ceva firesc!
Echilibru viață personală/viața profesională
- pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
- birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
- zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
- zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
- asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
- asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
- seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.
Avantaje financiare
- 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
- sustinere financiară pentru evenimente speciale;
- costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
- tichete de masă.
Training și dezvoltare
- program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
- un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
- plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
- acces la nenumărate sesiuni de training online;
- abonament la Bookster, un prieten apropiat;
- o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi
RECRUTA!
Toate CV-urile sunt pastrate in conditii de confidentialitate.
Doar candidatii ale caror aplicatii sunt selectate vor fi contactati pentru interviu.
Ne-am bucura sa te numeri printre ei.
Succes!