Business Analyst (Opex Team)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati


În calitate de Business Analyst, veți fi membru al echipei de Excelență Operațională (OPEX) din Centrul Global de Soluții din București și veți fi responsabil cu îngrijirea activităților din Pilonul Process Performance Management (PPM).


Ce vei face:


  • Asigura monitorizarea si raportarea problemelor cu care se confrunta in timpul proceselor efectuate de catre departamentul Contabilitate si Reglementare din Centrul de Servicii SG din Bucuresti;
  • Asigurați-vă că standardele de grup sunt îndeplinite, ridicați steaguri, asigurați escaladarea și facilitați rezolvarea problemelor.
  • Coordonează pregătirea pachetelor trimestriale de revizuire a afacerilor, care conțin statistici privind serviciile furnizate de Centru, care sunt apoi folosite ca bază pentru comunicarea dintre Centru și partenerii săi.
  • Gestionarea campaniilor trimestriale KPI – responsabil pentru lansarea campaniilor, colectarea KPI-urilor de la diverși producători și pentru calcularea unora dintre KPI-urile departamentului.
  • Efectuați activități de administrare într-un instrument intern de grup: actualizați contribuitori, acordați/revocați accesări, adăugați entități, efectuați încărcări în masă, pregătiți vizualizări consolidate cu descărcări în masă;
  • Gestionați instrumentul Time Tracker și instrumentul de prognoză a capacității pentru departamentul ACR și lucrați îndeaproape cu liderii echipei ACR pentru a îmbunătăți aceste instrumente, astfel încât să rămână utile și relevante;
  • Monitorizează recomandările auditului intern și extern și domeniile de îmbunătățire primite de ACR și raportează lunar privind stadiul implementării;
  • Raport lunar privind bugetul de Învățare și Dezvoltare cheltuit pentru ACR și, în funcție de stare, faceți recomandări proprietarilor de buget;
  • Sprijiniți proiectele de grup sau conduceți inițiativele locale de îmbunătățire în cadrul domeniului focal al pilonului PPM și contribuiți în acest fel la conducerea și îmbunătățirea continuă a activităților operaționale.


Profil necesar


  • diplomă de licență în contabilitate, finanțe sau un domeniu conex, sau o combinație echivalentă de educație, formare și experiență; CECCAR/ACCA ar fi un plus;
  • Experiență anterioară de peste 3 ani ca analist financiar/analist de raportare sau analist de afaceri;
  • Cunoștințe Power BI;
  • Abilități și cunoștințe de la nivel mediu până la avansat Excel (formule, funcții, tabele pivot), precum și alte aplicații Microsoft Office;
  • Cunoștințe de limba engleză avansate; franceza ar fi un plus;
  • Atitudine practică cu gândire structurată și orientată spre soluții;
  • Capacitatea de a acționa și de a opera independent după primirea de instrucțiuni din partea managementului sau feedback de la părțile interesate;
  • Fiind orientat spre detalii și concentrat pe calitatea și acuratețea propriilor livrabile;
  • Excelente abilități de comunicare, facilitare și management al părților interesate.


De ce să ni se alăture


SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.


Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.


În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:


  • compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Model hibrid de 9 până la 5 zile lucrătoare cu bonus de activare pentru lucru de acasă la integrare;
  • concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.


Perspectivă de afaceri


Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.


Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.


Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!


Încă ezită?


Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Société Générale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?