Alăturați-vă familiei Access și vedeți cum facem ca ideile de software să devină realitate!
Valoarea noastră de bază „Iubește munca, dragostea vieții” a fost esențială pentru succesul nostru și, prin urmare, căutăm oameni să ni se alăture și care să ne împărtășească pasiunea de a face lucrurile mai bune în fiecare zi.
Ești pregătit pentru provocare?
Despre ce suntem?
La Access iubim software-ul și cum tehnologia nu rămâne niciodată aceeași. Suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de software de management de afaceri pentru organizațiile mici și mijlocii din Marea Britanie, Irlanda și Asia Pacific. Ajutăm peste 55.000 de clienți din sectoarele comerciale, publice și non-profit să devină mai productivi și mai eficienți.
Soluțiile noastre inovatoare Access Workspace în cloud transformă modul în care software-ul de afaceri este utilizat de clienții noștri, oferind fiecărui angajat libertatea de a face mai mult. Fondată în 1991, The Access Group are peste 6.000 de angajați.
Suntem pasionați să ajutăm clienții noștri să rămână cu un pas înaintea provocărilor cu care se confruntă industria și afacerea lor.
Despre tine:
Sunteți un analist de afaceri cu experiență de lucru într-un mediu SaaS B2B sau B2C. Veți lucra cu sponsorii și echipele de proiect pentru a defini obiectivele, domeniul de aplicare și termenele și veți folosi experiența pentru a vă asigura că succesul proiectelor este urmărit și măsurat.
Abilitățile și experiența dvs.:
- Aveți experiență de lucru la proiecte și programe care implică o schimbare amplă de afaceri
- Fii un gânditor proactiv, cu capacitatea de a exercita o judecată independentă și abilități puternice de influență
- Aflați când să acționați în privința oricăror probleme cheie care necesită escaladare/sprijin din partea conducerii
- Posedă o perspicace puternică pentru afaceri, capabil să înțeleagă rapid contextul și cunoștințele de afaceri necesare
- Sprijiniți afacerea prin fazele de colectare, proiectare și testare a cerințelor
- Facilitați ateliere cu afacerea
- Puneți întrebările potrivite pentru a descoperi cauzele fundamentale, asigurându-vă că obiectivele proiectului se aliniază la acestea și că soluțiile sunt concepute corespunzător
- Să aibă o capacitate dovedită de a identifica constrângerile relevante și de a lucra în cadrul acestora (fie că este vorba de reglementări, tehnologie sau conduse de utilizator)
- Efectuați o comunicare excelentă cu o gamă largă de părți interesate într-o varietate de formate
- Aveți un management excelent al părților interesate la toate nivelurile.
Ce vei face:
- Efectuați analiza cerințelor de afaceri și dețineți documentația asociată
- Provocați sfera/obiectivul proiectului, ajutați la modelarea acestora și creați o soluție care creează un impact mai bun
- Creați o imagine clară a designului soluției pentru revizuirea părților interesate
- Identificați zonele pentru îmbunătățirea operațională/proceselor și faceți modificări pentru a avea impact
- Monitorizați livrabile în funcție de măsurători clare
- Gestionați mai multe proiecte în paralel și acordați prioritate afectiv, acolo unde domeniul de aplicare și cerințele se modifică, identificând impacturile și dependențele
Ce este pentru tine:
Suntem o companie de software în creștere și realizăm ceea ce spunem că facem. Luăm foarte în serios dezvoltarea oamenilor noștri! Vom lucra cu tine pentru a-ți crea planul de succes și o oportunitate de a-ți accelera cariera și de a face o diferență reală.
Pe lângă beneficiile noastre standard de 25 de zile de vacanță și un salariu competitiv, veți obține:
- Asistență medicală privată
- Asigurare privata de viata
- Bonus de Craciun
- Bonus de recomandare
- Tichete de masă
- 7 Card de membru la sală plătit de companie
Deveniți parte din uimitoarea noastră familie Access!