BUSINESS APPLICATION SUPPORT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Responsabilitati principale

     

    • Investigheaza incidentele si solicitarile primite din partea utilizatorului si identifica solutii (ex. raspunsuri la solicitari de informatii, deblocari conturi de utilizatori, raspunsuri la solicitari de asistenta in utilizarea aplicatiilor, conceperea si rularea rapoartelor)
    • Se asigura ca aplicatiile utilizate de companie sunt disponibile si monitorizeaza buna lor functionare;
    • Asista la testarea noilor dezvoltari sau actualizari, in vederea asigurarii unei tranzitii fara incidente catre mediile de productie.
    • Sustine sesiuni de instruire punctuale utilizatorilor privind functionalitatea aplicatiilor informatice;
    • Intretine documentatia aferenta aplicatiilor

      

    Cerinte

     

    • Studii superioare de specialitate (specific informatic)
    • Invata si intelege functionalitatile aferente fiecarei aplicatii utilizate in cadrul companiei, atat din punct de vedere al utilizatorului final, cat si in privinta functionalitatii lor, regulilor de business si a fluxurilor de transmitere a informatiilor intre aplicatii, astfel incat sa fie capabil/a sa asigure un nivel de suport ridicat
    • Cunostinte avansate in utilizarea suitei Microsoft Office si a serviciilor Microsoft 365
    • Cunostinte in privinta functionarii sistemelor ERP, CRM
    • Cunostinte de operare a sistemelor de analiza a datelor (Qlik Sense, Microsoft Power BI)
    • Cunostinte avansate de limba engleza
    • Experienta ca prim nivel de suport (Service Desk) sau ca BAS constituie avantaj
    • Permis de conducere

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PIETTA GLASS WORKING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PIETTA GLASS WORKING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PIETTA GLASS WORKING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?