Business Architect - Business Intelligence Solutions Team

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre echipa noastra

Suntem peste 5.000 de oameni la BCR și fiecare dintre noi este diferit. Ne place să credem că diversitatea noastră de idei, atitudini, pasiuni, sentimente și origini ne fac cultura mai frumoasă și locurile de muncă mai semnificative.


În interiorul echipei, scopul dvs. principal va fi să vă asigurați că datele sunt gestionate corect și îndeplinesc nevoile de informații ale afacerii. Rolul dumneavoastră va implica colaborarea cu părțile interesate de afaceri și IT la toate nivelurile pentru a vă asigura că strategia de date a întreprinderii și implementarea asociată adaugă valoare afacerii.


Cum vei contribui

  • Dezvoltați și evoluați strategia de date a întreprinderii pentru a sprijini livrarea nevoilor de afaceri actuale și viitoare;
  • Îmbunătățirea și menținerea cadrului actual de principii pentru a asigura integritatea datelor în întreaga afacere (inclusiv, dar fără a se limita la sisteme sursă, platforme BI, depozit de date, interfețe externe etc.);
  • Fiți o parte interesată cheie și un consilier în toate inițiativele de date strategice noi și asigurați-vă alinierea la strategia de date a întreprinderii;
  • Să contribuie activ la modul în care banca evoluează practicile de guvernanță și calitate a datelor și influențați adoptarea standardelor de management al datelor;
  • Colaborați cu funcțiile de guvernare a datelor pentru a asigura domeniul de aplicare, validitatea, acuratețea și caracterul complet al oricăror cerințe legate de date;
  • Facilitează și promovează proiectarea și dezvoltarea artefactelor de date de înaltă calitate în cadrul arhitecturii de date pentru a satisface nevoile actuale și viitoare de date și informații de afaceri;
  • Dezvoltați măsuri cheie de performanță pentru integrarea și calitatea datelor;
  • Asistență la proiectarea, dezvoltarea și implementarea fluxurilor de date de informații ale întreprinderii și a practicilor generale de management al datelor într-un mediu complex;
  • Lucrați cu specialiști în afaceri, înțelegeți procesele și traduceți specificațiile de afaceri în cerințe tehnice;
  • Verificați și validați implementarea soluțiilor, documentației tehnice și livrabilelor tehnice necesare pentru lansarea în producție;
  • Comunicarea proactivă a metodologiei, arhitecturii și rezultatelor datelor unui set divers de părți interesate;


Ce te va ajuta să ai succes

  • Licenta in IT, tehnica, matematica, informatica;
  • Peste 3 ani de experiență în proiectarea și implementarea bazelor de date pentru preluarea și stocarea informațiilor companiei;
  • Peste 3 ani de experiență în proiectarea de modele de date conceptuale și logice și diagrame de flux;
  • Peste 5 ani de experienta in IT, analiza datelor, prelucrarea datelor, managementul datelor;
  • Cunoașterea aprofundată a tehnicilor standard din industrie pentru prelucrarea datelor, gestionarea datelor, livrarea datelor, extragerea datelor, analiza datelor;
  • Experiență dovedită în arhitectura și implementarea platformelor de depozit de date, soluții de Business Intelligence, soluții de Master Data Management, integrare de date și soluții de baze de date OLTP;
  • Cunoaștere solidă a celor mai bune practici din industrie în ceea ce privește arhitectura de date atât în ​​soluții bazate pe cloud, cât și în soluții prem;
  • Abilități excelente de rezolvare a problemelor și modelare a datelor (modele logice, fizice, sematice și de integrare) inclusiv normalizare, principii OLAP / OLTP;
  • O bună înțelegere a conceptului de modelare a datelor;
  • Cunoștințe generale despre produsele și serviciile băncii / toate produsele și serviciile bancare;
  • Cunoștințe bancare intermediare (cel puțin într-un domeniu – de exemplu, raportare, management de date, analiză de afaceri, finanțe, raportare, control etc.);
  • Cunoaștere excelentă a limbii engleze;


Vezi ce oferim oamenilor noștri

  • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
  • Program de lucru flexibil și politica de lucru de acasă;
  • Sediu central accesibil si modern in Zona Grozavesti;
  • Asigurare medicala privata;
  • Până la 27 de zile de vacanță în funcție de anii de experiență;
  • Zile libere pentru evenimente neașteptate;
  • Zi liberă de ziua ta;
  • Beneficii bancare și pensii private;
  • Plan de beneficii flexibil prin platforma online Benefit.


Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de BCR conform prevederilor Regulamentului general privind protecția datelor. Efectuăm activități de prelucrare a datelor necesare încheierii contractului de muncă pe obligația legală și interesul legitim. Procesul de recrutare nu implică profilare automată sau procese decizionale.


Aveți următoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergere, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a vă opune, de a nu face obiectul unei decizii individuale automatizate și de a face contestație la ANSPDCP sau instanțele judecătorești competente, în cazul în care considerați că este necesar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BCR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BCR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BCR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?