Business Data Analyst - Actuarial department

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Grupului Allianz.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.



Rolul postului

În acest rol, veți lucra ca membru al echipei care lucrează pentru AGCS (Allianz Global Corporate & Specialty) Portfolio Management. Echipa este responsabilă de conducerea profitabilității portofoliilor AGCS împreună cu responsabilii de produs AGCS și alte zone CxO, conducând analizele de direcționare a portofoliului și identificarea zonelor de acțiune (creștere, remediere etc.), inclusiv monitorizarea și raportarea acțiunilor respective.


Responsabilitati:

  • Asumarea deplină a calității datelor, elaborarea și livrarea rapoartelor pentru procesele și zona de afaceri alocată;
  • Furnizați raportări și analize regulate, inclusiv documentare, comunicare și explicare a rezultatelor, pentru a ajuta managementul în conducerea activă a portofoliului;
  • Efectuează analize ad-hoc și elaborează rapoarte ad-hoc în strânsă colaborare cu unitățile de afaceri relevante și alte părți interesate, pe măsură ce este nevoie;
  • Sprijină echipa în dezvoltarea și menținerea proceselor și instrumentelor de conducere a portofoliului;
  • Analizați profitabilitatea conturilor individuale și/sau a segmentelor de afaceri, după caz;
  • Colaborează cu succes cu mai multe departamente din cadrul AGCS.


Cerințe:

  • diplomă de licență în matematică/economie, statistică sau actuariat;
  • Nu este necesară experiența de lucru anterioară în asigurări generale, deși experiența actuală de lucru reprezintă un avantaj;
  • Dorind să lucreze într-un mediu internațional, experiența anterioară de lucru cu colegi aflați în diferite țări constituie un avantaj;
  • Dorind să se implice în proiecte de echipă mai largi, experiența în proiect reprezintă un avantaj;
  • Doresc să studieze pentru examenele actuariale din Marea Britanie.


Aptitudini:

  • Abilitatea de a construi relații de lucru puternice;
  • Abilitati de analiza a datelor;
  • Cunoștințe puternice de utilizare a calculatorului, în special Excel, VBA și SQL;
  • Limba engleză fluent cu abilități excelente de comunicare și prezentare.


Beneficii

Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.

Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil

FlexiBenefits -

Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată.

  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?