Principale sarcini
– desfasoara o activitate de vanzari adecvata si isi foloseste toate abilitatile pentru a vinde produsele si serviciile companiei catre parteneri
– identifica clientii din zona/segmentul de piata arondat si se focuseaza pe dezvoltarea unui portofoliu de clienti format din mix-ul: birouri de arhitectura, birouri de borkeri imobiliari, companii de project manangement si beneficiari din ambele categorii: dezvoltatori/proprietari cladiri si companii multinationale benefiacare ale spatiilor amenajate in cladiri;
– dezvolta o retea de parteneri/clienti repetitivi din toate canalele de business pe care compania activeaza: office, horeca si comercial;
– completeaza fise de clienti si face o prima evaluare privind calificarea clientului;
– in acest sens stapaneste si foloseste tehnica prospectarii si calificarii prospectilor, pentru a-si eficientiza activitatea
– mentine si dezvolta relatii directe cu clientii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora
– monitorizeaza prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea performantelor si a imaginii companiei
– isi perfectioneaza continuu nivelul de cunostinte tehnice, atat prin participarea la cursurile organizate de companie, cat si prin studiul individual al documentatiilor si cataloagelor de produse ale furnizorilor
– se pregateste pentru vizita la client cu toate informatiile si materialele necesare in procesul de vanzare: mostrare, cataloage si alte instrumente de vanzare pe care le are la dispozitie;
– negociaza contracte de vanzare cu clientii, in conformitate cu politica firmei si limitele de competenta stabilite; orice modificare a termenilor contractuali va fi discutata si aprobata de conducerea companiei
-solicita, de la client, informatii complete pe care le inscrie in formularul de client
– deschide folderul proiectului si transmite departamentului de customer suport toate informatiile necesare atat date initiale cat si modificarile ulterioare pentru buna desfasurare a proiectului;
– in scopul oferirii de informatii cat mai clare face fotografii ale spatiului
– initiaza procesul de ofertare (completeaza descrierea/devizul) si colaboreaza activ cu departamentul de suport pentru intocmirea ofertei de pret
– tine permanent legatura cu clientul, verifica asigurarea frontului de lucru de catre acesta si anunta data si ora montajului.
– monitorizeaza/coordoneaza executia lucrarilor, se asigura de respectarea deadline-urilor si participa la receptia lucrarilor de montaj, ingrijindu-se de semnarea procesului verbal de receptie
– in cazul in care conditiile din santier impun livrari/montaje partiale, este obligatorie semnarea proceselor verbale de predare primire partiala
– dupa receptia lucrarilor solicita clientului completarea formularului de satisfactie a clientului si cere permisiunea de a fotografia lucrarea executata. Stabileste data sedintei foto, impreuna cu departament marketing
– raspunde de recuperarea integrala a debitelor clientului, conform contractului, folosind numai mijloace de incasare acceptate de firma
– intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoartele de vanzari solicitate de seful de departament
Cerinte:
– are atitudine profesionala pe durata orelor de lucru, la sediu, la client sau atunci cand foloseste autoturismul proprietatea companiei
– are intiativa in toate activitatile pe care le intreprinde atat intern cu colegii cat si extern cu partenerii
– comunica interactiv cu membrii echipei interdisciplinare, facilitand schimbul de informatii necesar desfasurarii activitatilor;
– transmite informatii clar, corect si concis, folosind limbajul de specialitate specific;
– comunica deschis punctele de vedere proprii, pentru clarificarea problemelor aparute;
– poarta discutii in maniera politicoasa, echilibrata, respectand punctul de vedere al interlocutorului;
– trateaza clientii si colegii cu respect si rabdare;
– rezolva divergentele cu tact si in maniera constructiva
– are o atitudine deschisa fata de ceilalti membrii ai echipei, ofera ajutor, este proactiv.
– mentine curate si in stare buna de functionare echipamentele cu care lucreaza;
– informeaza imediat orice disfunctionalitate a echipamentelor de lucru;
– se incadreaza in limitele de cheltuieli bugetate conform politicii de cheltuieli ale companiei;
Studii necesare : studii superioare, cunostinte operare PC, permis conducere
Experienta solicitata : experienta in vanzari – minim 3 ani
Profil:
– Capacitate de relationare si abilitati foarte bune de comunicare;
– Proactiv, cu spirit de initiativa si antreprenorial dezvoltat;
– Simt dezvoltat al responsabilitatii;
– Abilitati de prospectare si de calificare a prospectilor;
– Stapaneste la nivel superior abilitatea de a asculta si de a pune intrebari;
– Perseverent, insistent, dar si flexibil;
– Organizat, planificat, structurat in activitate;
– Implicat, devotat si loial;
– Spirit de echipa, deschis sa ofere suport
– Abilitate la esec (a trece usor peste esecuri si respingeri);
– Auto-disciplina si deschis permanent la invatare;
– Persuasiune;
– Dorinta de autodezvoltare si perfectionare continua;
– Abilitati de prezentare;
– Capacitate de adaptare foarte ridicata;
– Entuziast, pozitiv, diplomat;
– Creativ
– Incredere in sine, optimist
– Focusat pe obiective, rezultate