Business developer – Fit Out Solutions

Salar brut
500 - 1000 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principale sarcini

– desfasoara o activitate de vanzari adecvata si isi foloseste toate abilitatile pentru a vinde produsele si serviciile companiei catre parteneri

– identifica clientii din zona/segmentul de piata arondat si se focuseaza pe dezvoltarea unui portofoliu de clienti format din mix-ul: birouri de arhitectura, birouri de borkeri imobiliari, companii de project manangement si beneficiari din ambele categorii: dezvoltatori/proprietari cladiri si companii multinationale benefiacare ale spatiilor amenajate in cladiri;

– dezvolta o retea de parteneri/clienti repetitivi din toate canalele de business pe care compania activeaza: office, horeca si comercial;

– completeaza fise de clienti si face o prima evaluare privind calificarea clientului;

– in acest sens stapaneste si foloseste tehnica prospectarii si calificarii prospectilor, pentru a-si eficientiza activitatea

– mentine si dezvolta relatii directe cu clientii pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora

– monitorizeaza prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea performantelor si a imaginii companiei

– isi perfectioneaza continuu nivelul de cunostinte tehnice, atat prin participarea la cursurile organizate de companie, cat si prin studiul individual al documentatiilor si cataloagelor de produse ale furnizorilor

– se pregateste pentru vizita la client cu toate informatiile si materialele necesare in procesul de vanzare: mostrare, cataloage si alte instrumente de vanzare pe care le are la dispozitie;

– negociaza contracte de vanzare cu clientii, in conformitate cu politica firmei si limitele de competenta stabilite; orice modificare a termenilor contractuali va fi discutata si aprobata de conducerea companiei

-solicita, de la client, informatii complete pe care le inscrie in formularul de client

– deschide folderul proiectului si transmite departamentului de customer suport toate informatiile necesare atat date initiale cat si modificarile ulterioare pentru buna desfasurare a proiectului;

– in scopul oferirii de informatii cat mai clare face fotografii ale spatiului

– initiaza procesul de ofertare (completeaza descrierea/devizul) si colaboreaza activ cu departamentul de suport pentru intocmirea  ofertei de pret

– tine permanent legatura cu clientul, verifica asigurarea frontului de lucru de catre acesta si anunta data si ora montajului.

– monitorizeaza/coordoneaza executia lucrarilor, se asigura de respectarea deadline-urilor si participa la receptia lucrarilor de montaj, ingrijindu-se de semnarea procesului verbal de receptie

– in cazul in care conditiile din santier  impun livrari/montaje partiale, este obligatorie  semnarea  proceselor verbale de predare primire  partiala

– dupa receptia lucrarilor solicita clientului completarea formularului de satisfactie a clientului si cere permisiunea de a fotografia lucrarea executata. Stabileste data sedintei foto, impreuna cu departament marketing

– raspunde de recuperarea integrala a debitelor clientului, conform contractului, folosind numai mijloace de incasare  acceptate de firma

– intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoartele de vanzari solicitate de seful de departament

Cerinte:

– are atitudine profesionala pe durata orelor de lucru, la sediu, la client sau atunci cand foloseste autoturismul proprietatea companiei

– are intiativa in toate activitatile pe care le intreprinde atat intern cu colegii cat si extern cu partenerii

– comunica interactiv cu membrii echipei interdisciplinare, facilitand schimbul de informatii necesar desfasurarii activitatilor;

– transmite informatii clar, corect si concis, folosind limbajul de specialitate specific;

– comunica deschis punctele de vedere proprii, pentru clarificarea problemelor aparute;

– poarta discutii in maniera politicoasa, echilibrata, respectand punctul de vedere al interlocutorului;

– trateaza clientii si colegii cu respect si rabdare;

– rezolva divergentele cu tact si in maniera constructiva

– are o atitudine deschisa fata de ceilalti membrii ai echipei, ofera ajutor, este proactiv.

– mentine curate si in stare buna de functionare echipamentele cu care lucreaza;

– informeaza imediat orice disfunctionalitate a echipamentelor de lucru;

– se incadreaza in limitele de cheltuieli bugetate conform politicii de cheltuieli ale companiei;

Studii necesare :  studii superioare, cunostinte operare PC, permis conducere

Experienta solicitata : experienta  in vanzari – minim 3 ani

 

Profil:

–   Capacitate de relationare si abilitati foarte bune de comunicare;

–   Proactiv, cu spirit de initiativa si antreprenorial dezvoltat;

–   Simt dezvoltat al responsabilitatii;

–   Abilitati de prospectare si de calificare a prospectilor;

–   Stapaneste la nivel superior abilitatea de a asculta si de a pune intrebari;

–   Perseverent, insistent, dar si flexibil;

–   Organizat, planificat, structurat in activitate;

–   Implicat, devotat si loial;

–   Spirit de echipa, deschis sa ofere suport

–   Abilitate la esec (a trece usor peste esecuri si respingeri);

–   Auto-disciplina si deschis permanent la invatare;

–   Persuasiune;

–    Dorinta de autodezvoltare si perfectionare continua;

–    Abilitati de prezentare;

–    Capacitate de adaptare foarte ridicata;

–    Entuziast, pozitiv, diplomat;

–    Creativ

–    Incredere in sine, optimist

–  Focusat pe obiective, rezultate

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ABC HUMAN CAPITAL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ABC HUMAN CAPITAL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ABC HUMAN CAPITAL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?