Business Developer Vânzări Sisteme de Climatizare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cele mai importante companii din țară în domeniul soluțiilor și sistemelor de climatizare (aparate și echipamente de aer condiționat), importator și distribuitor al unor mărci prestigioase și renumite. Printre clienții companiei se numără atât utilizatori finali cât și dealeri, arhitecți și constructori care apreciază calitatea produselor și serviciilor oferite, dovadă și cei 20 de ani de activitate pana în prezent.

Preocupată de mediu și de dezvoltarea sustenabila, compania investește în proiecte de cercetare în domeniul aerului condiționat venind cu inovații în domeniul conservării energiei și protecției mediului astfel încât toate produsele companiei se disting prin ușurință în utilizare, consum redus de energie și grija față de environment (de ex. prin utilizarea celor mai noi refrigerați care nu atacă stratul de ozon și nu sunt dăunători).

La fel de importanți sunt și oamenii, compania dispunând de o echipă de profesioniști de top, ingineri specializați în instalații și personal calificat cu experiența capabil să ofere suport tehnic la cele mai înalte standarde unor clienți tot mai pretențioși și avizați. Compania arată grijă și respect față de proprii angajați, investind constant în formarea și pregătirea acestora, oferind condiții de muncă la nivelul sau peste nivelul din piață. Aflată în plină extindere, compania caută noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutam 4 x Business Developer Vânzări B2B Sisteme Climatizare  pentru București.

Misiunea principală: Vânzări sisteme climatizare și echipamente VRF (Variable Refrigerant Flow) pentru clienți B2B (clienți finali, distribuitori și parteneri revânzători).

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Creștere Vânzări

  • Prospectarea pieței cu scopul de a identifica și aborda noi clienți: cataloage firme, proiecte rezidențiale, vizite pe șantiere de construcții și lucrări, networking și întâlniri cu proiectanți, arhitecți și constructori

  • Analizarea nevoilor/proiectelor clienților și realizarea ofertelor personalizate

  • Prezentarea de soluții optimizate și negocierea ofertelor corespunzătoare cu potențialii clienți

  • Încheierea contractelor de vânzare-cumpărare cu clienții

  • Asigurarea, împreună cu serviciul de contabilitate, a unei evidențe clare și la zi a clienților

  • Urmărirea încasărilor și asigurarea ca acestea să aibă loc în termen

  • Programarea rutelor și respectarea traseelor și a planul de vizite/întâlniri discutate în ședințele săptămânale

  • Asigurarea de informații de natură tehnică/ suport tehnic pentru echipamentele vândute

  • Centralizare informații și leads în CRM

  • Identificare de noi canale B2B pentru produsele companiei

  • Colectează din piața și centralizează informații despre activitatea concurenței

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare preferabil tehnice
    • Experiență în vânzări, B2B, business development min. 2-3 ani
    • Experiență în oricare dintre domeniile: climatizare, instalații, construcții, proiectare, constituie avantaj
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză (conversațional)
    • Cunoștințe Office (PowerPoint, Excel)
    • Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
    • Abilitați de comunicare/relaționare/negociere cu clienții
    • Carnet șofer – disponibilitate scurte deplasări la clienți
  • Personalitate

    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență
    • Flexibilitate, deschidere, creativitate
    • Integritate

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său, reputată și recunoscută, mărci de prestigiu, clienți și proiecte de anvergură

  • Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată

  • Locație accesibilă, aproape de metrou, bine conectată la mijloacele de transport în comun

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții din portofoli (de la primul contact)

  • Suport tehnic intern când și unde este necesar de la colegii

  • Pachet salarial motivant la care se adaugă bonusuri consistente în funcție de performanță

  • Mașină de serviciu cu valoare în creștere în funcție de rezultate

  • Respect pentru timpul și ritmul personal, work-life balance

  • Oportunități de creștere/carieră

O șansă de a crește profesional lucrând pentru o companie de succes!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Academia de HR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?